به گزارش ایرنا مهران حاتمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بازی بسیار سختی در آبادان داشتیم ولی با اختلاف کمی بازی را واگذار کردیم.
وی افزود:تیم پالایش نفت آبادان با درخشش بازیکنان خارجی خود برتر از ما ظاهر شد و با شایستگی به پیروزی رسید.
سرمربی شهرداری تبریز در خصوص نیمکت نشینی اصغر کاردوست بازیکن ملی پوش این تیم گفت:کاردوست بازیکن با کیفیتی است ولی در این دیدار نیاز به بازیکن سرعتی داشتیم و مجبور شدیم کمتر به کاردوست میدان بدهیم.
حاتمی ادامه داد:هر چند بازی به لحاظ کیفی شرایط بسیار خوبی داشت اما متاسفانه در پایان بازی بازیکنان پالایش نفت آبادان حرکات ناشایستی انجام دادند.
وی افزود:ما در بازی فردا برای جبران شکست این دیدار به میدان می رویم تا شانس خود را برای صعود به فینال افزایش دهیم.

هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز در خصوص این دیدار گفت: بازی به لحاظ کیفی سطح بسیار بالایی داشت و ما با نمایش بهتر پیروز شدیم.
وی افزود:به این پیروزی نیاز داشتیم تا در بازی فردا با انگیزه بیشتری به میدان برویم که به لطف خدا و حمایت هواداران به این مهم دست یافتیم.
سرمربی پالایش نفت آبادان اظهار کرد:شهرداری تبریز بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد و به یقین در بازی فردا برای جبران نتیجه به میدان می آید.
سامری ادامه داد: بازیکنان پالایش نفت باید بازی فردا را جدی تر بگیرند زیرا شهرداری تبریز منتظر یک لغزش از ماست.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز در سومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر برابر میهمانش شهرداری تبریز به برتری رسید و در صورت پیروزی در بازی فردا به دیدار فینال این مسابقات صعود خواهد کرد در غیر این صورت باید شانس خود برای صعود به فینال در پنجمین بازی خود که در تبریز برگزار می شود امتحان کند.
7104/7165/ 6037
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.