مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به حساسیت بازی تیم های فوتبال داماش گیلان و سردار بوکان و طی هماهنگی با هیات فوتبال استان، تماشای این بازی برای طرفداران رایگان اعلام شد.
میثم محبوب افزود: تیم های فوتبال داماش گیلان و سردار بوکان عصر فردا (دوشنبه 21 اسفند ماه) در هفته سوم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
وی از هواداران پرشور داماش گیلان خواست همانند گذشته در بازی برابر سردار بوکان نیز از تیم خود حمایت کنند .
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم کشور با کسب عنوان دوم گروه خود ، به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها صعود کرد. این تیم در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم با تیم های شهرداری بندر عباس، نفت و گاز گچساران، پالایش نفت آبادان، شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان هم گروه است.
در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.

** برتری تیم های بسکتبال بانوان رشت و رودسر در لیگ برتر گیلان
دور برگشت رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان استان گیلان گرامیداشت شهدای سانچی، با پیروزی تیم های بیستون رودسر و شبستان رشت آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در هفته ششم و آغاز دور برگشت این دوره از رقابت ها ، تیم بسکتبال بانوان بیستون رودسر موفق شد در یک بازی نزدیک و مهیج ، با نتیجه 47 بر 44 برابر شهرداری لنگرود به پیروزی برسد؛ همچنین تیم های بسکتبال بانوان هتل شبستان رشت و صنایع راستکردار انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم رشت با نتیجه 64 بر 51 حریفش را شکست داد.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای متمرکز و رفت و برگشت در دو گروه با هم رقابت می کنند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.