به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر محمد باقری امروز پنجشنبه هنگام حضور و بازدید میدانی از مناطق سیل زده استان گلستان اظهار داشت: اکنون امکانات مهندسی مورد نیاز برای ایجاد کانال و بازگشایی مسیر آب به سمت دریای خزر در مناطق سیل زده فعال است و اقدامات خوبی هم انجام داده اند.
وی با بیان اینکه برقراری امنیت در مناطق سیل زده گلستان بسیار مهم است، گفت: نیروهای انتظامی و بسیج این مهم را برعهده گرفته و گشت های خوبی را به اجرا در آورده اند.
وی در خصوص امدادر سانی به سیل زدگان گلستان و نیازهای غذایی و بهداشت و درمان افزود: فقط در بیمارستان صحرایی منطقه سیل زده حدود هفت هزار نفر تحت معاینه و بعضا درمان قرار گرفتند.
وی گفت: اقدام های صورت گرفته توسط نیروهای مسلح مستقر در مناطق سیل زده استان گلستان مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز به امکانات بیشتر زمینه ارسال آن ها فراهم می شود تا هرچه زودتر آب تخلیه و زندگی سیل زدگان به حالت عادی بازگردد.
سردار سرلشکر محمد باقری رییس کل ستاد نیروهای مسلح صبح امروز (پنجشنبه) به‌ منظور بازدید از مناطق سیل‌زده گلستان و تسریع در عملیات امدادرسانی به مردم سیل‌زده وارد استان شد و از طریق هوا و زمین از چند منطقه آسیب دیده و در محاصره آب دیدن کرد.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.