به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، سیدمحمدرضا موسوی خواه اظهار داشت: همچنین بیش از یک هزار لیتر بنزین رایگان بین قایق ‌های امدادی این منطقه توزیع و سوخت مورد نیاز بالگردهای امداد و نجات تامین شد.
وی با اشاره به استقرار جایگاه‌های سیار بنزین در شهرستان آق قلا، 2 دستگاه نفتکش توزیع نفت‌ گاز و همچنین توزیع ظرف‌ های 20 لیتری بنزین برای تامین سوخت قایق‌ ها و بالگردهای امدادی در این شهرستان افزود: این سوخت رسانی در جوار پل خرمشهر، پل مرکزی و جایگاه توکلی منطقه شیرمحمدلی آق قلا انجام می‌ شود.
وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی از ابتدای سیل‌، سوخت بالگردهای امدادی ارتش و سپاه را تامین کرده و 180 هزار کیلوگرم گاز مایع (پیک‌ نیک) بین خانوارها توزیع شده است.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ذخیره‌سازی 2 میلیون و 170 هزار لیتر انواع فرآورده در مراکز توزیع روستایی و ارایه سوخت رایگان در مناطق سیل ‌زده خبر داد.
موسوی خواه افزود: با توجه به اطلاع ‌رسانی ستاد بحران پیش از رویداد سیل، بیش از 360 هزار لیتر بنزین، بیش از 560 هزار لیتر نفت سفید و بیش از یک میلیون و 250 هزار لیتر نفت‌ گاز در فروشندگی ‌های روستایی گلستان ذخیره ‌سازی شد.
وی تامین سوخت دوم برای جایگاه ‌های عرضه گاز طبیعی در صورت افت فشار گاز، ارسال نفت گاز به مرغداری‌ های مناطق سیل‌ زده و راه ‌اندازی جایگاه ‌هایی که تحت تاثیر سیل قرار گرفتند را از دیگر اقدامان این شرکت برای تامین سوخت مناطق سیل‌ زده عنوان کرد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.