به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز دوشنبه در نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری البرز افزود: این اقلام شامل محموله لجستیک، اقلام خوراکی، امدادی و گروه های امداد و نجات برای کمک به مناطق سیل زده استان های شمالی است.
وی اضافه کرد: با دستور استاندار البرز نشست مدیریت بحران استان با موضوع کمک رسانی به سیل زدگان شمال کشور تشکیل و مقرر شد آماده سازی و ارسال محموله کمک به مناطق سیل زده صورت گیرد.
درویش پور گفت: این استان برای هر گونه کمک در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات امداد و نجات و اقلام خوراکی در آماده باش کامل قرار دارد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم نوع دوست کشور با حضور خود و ارسال کمک موجب ازدحام در مبادی ورودی این مناطق شده اند، محموله البرز در انتظار اعلام نیاز و موافقت مسئولان استان های سیل زده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور اظهار داشت: مدیران در استان در آمادگی به سر می برند و تمهیدات لازم به همین منظور پیش بینی شده است.
درویش پور افزود: پایگاه های امداد و نجات و اورژانس نیز در نقاط مختلف استان استقرار یافته و انتظار ما از رسانه ها این است که در خصوص شرایط آب و هوایی به مردم هر چه بیشتر اطلاع رسانی کنند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.