سبحان رجب پور پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از فروردین ماه سال آینده طرح توزیع سوخت خودروهای دیزلی درون شهری براساس پیمایش و عملکرد انجام می شود.
وی افزود: بعد از ثبت نام، کد شناسایی دارنده خودرو مشخص می شود و سپس شهرداری ها با هماهنگی وزارت کشور ، اطلاعات ثبت نامی را بررسی و در صورت تایید پروانه ناوگان صادر می شود .
به گفته وی ، تا 25 اسفند اطلاعات خودروهای ثبت نام شده به وزارت نفت ارسال و از فروردین ماه سهمیه سوخت خوردوهای دیزلی بر اساس پیمایش و عملکرد تخصیص می یابد.
به گفته رجب پور، سهمیه خودروهای دیزلی درون‌شهری پس از این هشدار و مهلت، برای ناوگانی که شناسایی نشده‌اند کاهش ‌می‌یابد.
از مجموع 400 هزار خودروی دیزلی در کشور تاکنون 50 هزار خودرو ثبت نام کرده اند.
بر اساس طرح ساماندهی توزیع سوخت خوردوهای دیزلی، سوخت ناوگان دیزلی بر‌ اساس پیمانه پایه و پیمانه عملکردی در کارت‌های ناوگان دیزلی درون و برون‌شهری کشور واریز می شود.
رجب پور همچنین از برگزاری نشست ویدئو کنفرانس ساماندهی خودروهای نفت گازسوز درون شهری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان خبرداد.
وی افزود: در این نشست که در شاهرود و با حضور مسئولان دفتر فنی و اداره کل شهری روستایی استانداری سمنان و شرکت ملی پخش فرآروده های نفتی برگزار شد در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مسئولان وزارت نفت روند اجرای طرح سامانه ثبت نام خودروهای عمومی نفت گاز دورن شهری بررسی شد.
در 10 ماهه امسال 254میلیون و 275هزارلیتر بنزین، 444میلیون و 266هزارو861لیتر نفت گاز، 13میلیون و873هزارو500 لیتر نفت سفید و 96میلیون و 808 هزارو 423 مترمکعب گاز طبیعی در استان سمنان توزیع شده است.
در حوزه فعالیت شرکت توزیع فرآورده نفتی شاهرود ، 57 جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز و 41 باب جایگاه عرضه گاز طبیعی وجود دارد.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.