به گزارش ایرنا احمد مجرد عصر یکشنبه در بازدید از نیروگاه های ارومیه و خوی افزود: گاز نیروگاه ها و صنایع بزرگ استان با توجه به سردسیر بودن آذربایجان غربی و جلوگیری از قطعی گاز مردم استان، به صورت موقت قطع شده است.
وی با اشاره به توزع 310 میلیون لیتر سوخت جایگزین در بخش نیروگاهی استان در سال جاری، اضافه کرد: برای پایداری جریان گاز طبیعی در بخش خانگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از نیمه اول سال نسبت به ذخیرسازی مطلوب مخازن نفتی نیروگاه ها اقدام کرده است و مشکلی در روند سوخت رسانی نداریم.
وی با اشاره به تشدید کنترل های نظارتی در نیروگاه ها بیان کرد: کنترل و نظارت نیروی انتظامی، بازرسی و کنترل بارنامه ها و نحوه تخلیه فرآورده های سوختی در نیروگاه ها اهمیت بسزایی دارد.
وی به قطعی موقتی جریان گاز طبیعی در بلوار ساوالان ارومیه و تعداد زیادی از روستاهای اطراف جاده ارومیه - اشنویه به علت نقص فنی و تعمیرات اضطراری خط اصلی تغذیه شهر ارومیه و تامین سوخت جایگزین این شرکت بدون وقفه اشاره کرد و افزود: تمام توان خود را در خصوص تامین سوخت خانوارها به کار گرفتیم و هیچ مشکلی در گرمایش خانوارهایی که گازشان قطع شده بود، ایجاد نشد.
به گزارش ایرنا، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور و 2 گانه آذربایجان غربی است؛ این منطقه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر است.
در این منطقه نفتی سه انبار نفت، 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی 154 میلیون لیتر فرآورده های نفتی فعالیت می کند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.