منصور صادقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تفاهم نامه این شرکت با دانشگاه صنعتی ارومیه با هدف تشکیل کمیته راهبردی برای تعیین و تدوین راهکارهای اجرایی طرح های مورد نیاز شرکت گاز تدوین و امضا شده است.
وی اضافه کرد: امکان سنجی برای تولید دانش و ابزارهای مختلف، برگزاری سمینارهای علمی و پایان نامه های تحصیلی از جمله تمهیدات 2 نهاد در قالب این کمیته راهبردی است.
وی اظهار کرد: استفاده واقعی و حقیقی از ظرفیت دانشگاه ها برای تعامل بیشتر با محققان و اساتید امری ضروری است و در این زمینه باید خدمات لازم برای مصرف کننده صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: امیدواریم تا بتوانیم با دستیابی به اهداف این تفاهم نامه، زمینه توسعه علمی فعالیت های این شرکت و ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم شود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی در زمان آغاز به کار دولت یازدهم یکی از استان های کم برخوردار در بخش گازرسانی روستایی بود و در سال های گذشته از افت فشار گاز در فصل سرما رنج برده است اما در طول فعالیت دولت یازدهم نزدیک به 200 هزار مشترک به جمع مشترکان گاز آذربایجان غربی اضافه شده است.
این استان با دارا بودن 17 شهرستان، 42 شهر و حدود 2 هزار و 800 روستا و با وجود سرمای قابل توجه هوا در سال جاری شاهد قطعی یا افت فشار گاز نبوده است.
2093/3072 ** خبرنگار: صابر چهرقانی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.