به گزارش ایرنا ، ودود پناهنده روز پنجشنبه در جلسه مدیریت بحران خلخال افزود: گاز 2 روستای میانرودان ولرد از توابع بخش شاهرود به علت شدت سرمای بیش از 20 درجه زیر صفر از اوایل هفته جاری قطع شده بود که با اجرای عملیات تزریق گاز متانول و ضد یخ به خط و لوله انتقال گاز این مشکل روز گذشته برطرف و گاز هر 2 روستا وصل شده بود.
وی گفت: با افزایش شدت سرما ناشی از بروز کولاک و حجم برف سنگین و نیز یخ زدگی خط انتقال گاز روستای لرد از ساعت چهار بامداد امروز جریان گاز قطع شده و تلاش می شود با تزریق متانول و ضد یخ به داخل لوله ، گاز این روستا دوباره وصل شود.
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته 10 بشکه 200 لیتری محلول گازمتانول و ضد یخ به داخل لوله خط انتقال گاز روستاهای لرد و میانرودان تزریق شده است افزود: در حال حاضر گاز روستای میانردان وصل شده و برای برقراری گاز روستای لرد نیز با بکارگیری تمام امکانات تلاش می شود.
وی گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکل و یا کمبودی در تامین گاز استان اردبیل وجود نداشته و مشکل قطعی از 2 روستای خلخال نیز تنها به علت یخ زدگی لوله و خط انتقال گاز ناشی از حاکمیت سرمای شدید در منطقه است.
روستای لرد خلخال با یک هزار خانوار و چهار هزار نفر جمعیت از توابع بخش شاهرود این شهرستان است.
بروز کولاک در شهرستان خلخال امروز همچنین راه 40 روستا را نیز قطع کرده بود.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.