مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این پیوند گفت: اقلام اهدایی محمد شهرکی نیکوکار گنبدی شامل 2 بانک امانات و تجهیزات پزشکی است به بیماران سیستان و بلوچستان اهدا شد.
محمدعلی هروی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اقلام پزشکی اهدایی شامل 44 قلم کالا نظیر تخت بیمار، ویلچر، فتوتراپی، عصا، واکر، ساکشن پرتابل خانگی، تشک، کپسول اکسیژن و مانومتر است.
وی اظهار داشت: کالاهای پزشکی اهدا شده توسط این نیکوکار می تواند کمک خوبی به بیماران نیازمند دچار شکستگی استخوان، سکته مغزی، مشکلات ریوی و نوزادان دچار زردی باشد.
وی ارزش ریالی هر ست اهدایی را بیش از 100 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این نیکوکار برای کمک به نیازمندان کشور همزمان 6 ست تجهیزات پزشکی را برای استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، مازندران، گلستان و کرمانشاه اهدا کرد.
هروی اظهار داشت: نخستین بانک امانات و تجهیزات پزشکی در استان گلستان نیز توسط این نیکوکار سال 94 در شهر گنبدکاووس راه اندازی شد که تعداد زیادی از بیماران نیازمند از آن به طور رایگان بهره مند شدند.
وی ادامه داد: با توجه به بازخوردهای خوب این اقدام خداپسندانه؛ وی ترغیب شد 6 ست دیگر را امسال به پنج استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان اهدا کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: کمک به تامین بخشی از هزینه ساخت منزل مسکونی در یکی از روستاهای نیمروز از دیگر اقدامات این نیکوکار گنبدی در کمک به مردم سیستان و بلوچستان است

* بهره مندی سه هزار نفر مردم شاهرود از بانک امانات پزشکی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان همچنین گفت: با توجه به اهدای هفتمین بانک امانات پزشکی بیش از سه هزار نفر از مردم شهرستان شاهرود در استان سمنان نیز از این تجهیزات استفاده خواهند کرد.
هروی در مراسم اهدای بانک تجهیزات از سوی شهرکی نیکوکار گلستانی به شهرستان شاهرود در استان سمنان اظهار داشت: بر اساس نیت این نیک اندیش مقرر شد 34 بانک امانات تجهیزات پزشکی تا پایان سال 98 ایجاد و به سراسر کشور ارسال شود.
وی اضافه کرد: تا پایان سال آینده در تمام کشور کار ایجاد و برپایی بانک امانات تجهیزات پزشکی با مشارکت جمعیت هلال احمر استان ها نهایی و عملیاتی خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا نقش تسهیل گری میان نیکوکاران و مردم را که از وظایف جمعیت هلال احمر است، پیاده سازی کنیم.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.