عبدالرحمن شهنوازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از کاهش شدید بارندگی ها در چند سال گذشته که سیستان و بلوچستان به عنوان کم بارش ترین استان کشور معرفی شده بود از نیمه دوم بهمن تاکنون هفت سامانه بارشی در این استان ضمن خوشحالی مردم خساراتی را نیز به همراه داشت.
وی ادامه داد: بیشترین خسارات وارده از 18 تا 19 اسفند در سیستان و بلوچستان با 277 میلیارد تومان به امور زیربنایی، 48 میلیارد تومان به بخش کشاورزی و 11 میلیارد تومان به واحدهای مسکونی گزارش شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بسته شدن 2 مسیر براثر سیلاب و بارش برف و تعطیلی مدارس را از جمله مشکلات به وجود آمده ناشی از سیلاب اخیر برای مردم این استان ذکر کرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر تداوم بارندگی ها در نوروز تمامی دستگاههای امدادی در آماده باش هستند تا در کمترین زمان ممکن خدمات را به هموطنان ارائه دهند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وسعت زیاد در برخی مواقع همزمان چندین پدیده از جمله توفان، خشکسالی، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کرده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.