مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این فصلنامه در راستای شکوفایی استعدادها و حمایت از مطالعات فرهنگی و ترویج دانش تخصصی در حوزه مسائل ملموس اجتماعی و جایگاه فرهنگ در استان گلستان منتشر می شود.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ارشاد اسلامی ،عادله کشمیری اظهار داشت: این فصلنامه با همکاری جمعی از پژوهشگران، حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی گلستان و موسسه پژوهشی محققان رهگشا هیرکان تهیه شده تا قدمی در مسیر توسعه استان باشد.
وی افزود: در این شماره فصلنامه مقاله بررسی و تحلیلی بر نقوش بافته های ترکمن صحرا به قلم بهروز طیبی فر، دفاع عقلانی از عشق در اندیشه ملاصدرای شیرازی به قلم مجتبی طالبی، بررسی میزان رضایت تماشاگران از نمایش های اجرا شده ویژه مخاطب کودک و نوجوان شهرستان گرگان به قلم سید حسن حسینی نژاد، بررسی نقش عوامل فرهنگی موثر بر مشارکت جوامع محلی مدیریت پایدار منابع آب به قلم حسین جعفری و غلامرضا مهدوی فر و رویکردی بر زیبایی و هنر از دیدگاه ارسطو به قلم سعیده معصومی منتشر شده است.
به گفته وی، در پیوست این شماره هم اولویت ها و موضوعات تحقیقی فصلنامه فرهنگ گلستان مطرح شد.
کشمیری با دعوت از فرهیختگان،صاحبان قلم و پژوهشگران گلستانی برای همکاری با این فصلنامه، اظهار امیدواری کرد که این نشریه محلی برای رشد فعالیت های پژوهشی، تلاقی اندیشه ها، توسعه هنر اسلامی و اعتلای فرهنگ استان باشد.
7333/1648/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.