استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هر کس به فکر توسعه همه جانبه این استان نباشد بدون شک خیانت کار بوده و باید منتظر پاسخ این خیانت در دنیا و آخرت باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان نیازمند همکاری برای توسعه است و هرکس برای توسعه این استان قلم و قدم بر ندارد بدون شک خیانت کرده است.

وی با برجسته خواندن نقش رسانه ها در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: دولتمردان و رسانه ها برای تحقق این توسعه بایستی در کنار هم و همراه هم باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح ساختار مدیریتی در این استان خبرداد و خاطرنشان کرد: اصلاح ساختاری باید از استانداری استان شروع و به مدیران ارشدی برسد.

احمدی افزود: نماینده دولت در استان باید نماینده دولت باشد نه اینکه نماینده غیر دولت باشد و مدیری نباید خودش را پشت غیردولتی ها قایم کند.

وی باتاکید براینکه اصلاح ساختاری مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بایستی صورت گیرد، یادآورشد: مردم آرزوی افتتاح پلی بودند در این شهر و باید تاسف خورد از اینکه این چیزها را می بینیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حرص و جوش خوردن خود برای توسعه ایران و این استان، ادامه داد: با سکوت پاسخ کسانی راکه به‌فکر توسعه استان نیستند نمی دهم.

احمدی گفت: رسانه ها را محرم خود می دانیم و از اینکه نرم رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد از نرم کشوری بیشتر است خوشحال هستم و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی مبارزه با قوم گرایی و منطقه گرایی را در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت دانست اما تاکیدکرد که باید رسانه ها در کنار مجموعه مدیریتی استان باشند تا اصلاح ساختارها صورت گیرد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اصلاح ساختارهای مدیریتی در این استان باید تلاش ها را چندبرابر کرد و در این بین نیارمند همراهی رسانه ها با پرهیز از قوم گرایی و منطقه گرایی هستیم.

احمدی تاکیدکرد که ۵۰ درصد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته و پروژه های ملی چون پاتاوه _ دهدشت مشکل اعتباری ندارد و این استان چشم اندازی زیبایی در اینده خواهد داشت.

وی افزود: رسانه ها نباید اجاره نشین جریان و گروهی و منطقه ای باشد و از رسانه ها می خواهم انتقاد از مدیران را فراموش نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یک دست صدا دارد، تصریح کرد: من به تنهایی نمیتوانم در برابر فساد و رانت ها بایستم و نیازمند همراهی رسانه ها با خودم در مقابله با رانت ها هستم.

احمدی در ادامه به موضوع ارتباط خود با مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من با نمایندگان استان دوستی و تعامل داریم و البته ممکن است اختلاف نظرهایی هم داشته باشیم.

وی گفت: در بحث بودجه مشکلات ساختاری وجود دارد و ممکن است اختلاف هایی هم با نمایندگان استان داشته اما ما با نمایندگان دوست بوده و برای توسعه استان در کنار هم باید باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تلاش می کند مشکلات خبرنگاران این استان را با هماهنگی مجموعه مدیریتی فرهنگ و ارشاد اسلامی حل کند.

احمدی از عزل سه مدیرکل استاندار کهگیلویه و بویراحمد بخاطر استخدام های فله ای خبرداد و اظهارداشت: همواره در برابر فساد و رانت ها ایستاده و البته نیازمند همراهی رسانه ها هستم.

وی گفت: یک‌ مدیرکل در دوران خدمت من در این استان سه نفررا بکار گرفت که پاسخ آن را هم از ما دریافت کرد.

احمدی افزود: استخدام های فله ای که در استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفت مربوط به دوران خدمتی من در این استان نبود و البته من در برابر چنین کارهایی با کسی تعارف نداشته و برخورد می کنم.

در پایان این آیین از بیش از ۱۰۰ خبرنگار استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.