به گزارش شامگاه شنبه خبرنگار ایرنا، یکصد و بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در حالی برگزار شد که بحث و بررسی قیمت های پیشنهادی شهرداری برای انواع خدمات و عوارض در سال 98 اصلی ترین دستور کار این جلسه بود.
در این جلسه عوارض حوزه افزایش تعداد واحد های تجاری و مسکونی ، صدور مجوز حصار و دیوار کشی، تعمییرات ساختمانی، عوارض کسب و پیشه ،صدور پروانه ساختمانی تکمیل بنا و عوارض سالیانه خودررو ها تعیین و به تصویب رسید.
در این جلسه همچنین میزان عوارض نصب تابلوهای تبلیغاتی ایرانی یا خارجی در سر در واحدهای تجاری و خدماتی گرگان و همچنین عوارض اعمالی نصب دکل های مخابراتی و برق در اراضی تحت مالکیت شهروندان نیز تعیین و تصویب شد.
در این راستا، مدیر درامد شهرداری گرگان گفت: نصب دکل های انواع اپراتورهای مخابراتی در پشت بام مجتمع های مسکونی گرگان ممنوع است.
بگفته مهدی باقری این تصمیم به دلیل مضرات ناشی از انتشار امواج مخابراتی برای ساکنین مجمتع های مسکونی گرفته شده و به همین دلیل در سال آینده عوارضی برای آن تعیین نشده است .
اعمال تشویق برای شرکت های عضو انجمن صنفی انبوه سازان، اعمال تشویق برای بلند مرتبه سازی در مناطق مختلف با تاکید بر مناطق یک و دو شهری و نیز پاداش قهرمانان المپیکی و پاراالمپیکی از جمله دیگر مواد مصوب شده لایحه خدمات و عوارض شهرداری گرگان در سال 98 بود
بگزاررش ایرنا ، لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری گرگان در چهار فصل عوارض، خدمات، آیین نامه و مقررات و ارزش معملاتی تنظیم و به شورای شهر ارسال شد.
شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.