جمال واحدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استعفای سرمربی تیم در جلسه ای که عصر دیروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار گنبدکاووس و بنده برگزار شد، موافقت و تا انتخاب سرمربی جدید، ایرج مقدم به عنوان سرپرست کادر فنی منصوب شد.
وی اضافه کرد: برای انتخاب سرمربی جدید با توجه به حساسیت بازی های باقی مانده و صعود به مرحله پلی آف، از امروز تلاش برای یافتن گزینه مناسب برای سرمربیگری تیم آغاز می شود.
واحدی با قدردانی از تلاش های سرمربی قبلی تیم شهرداری گنبدکاووس، تصریح کرد: در شرایط فعلی، تیم نیاز به یک سرمربی با تجربه دارد و تلاش مجموعه باشگاه نیز تحقق این موضوع است.
مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس همچنین از تشکیل جلسه کمیته فنی و انضباطی باشگاه درخصوص بررسی عملکرد بازیکنان و نیز عوامل تیم در چند روز آینده خبر داد و گفت: درصورت اثبات ضعف عملکرد آنان، تصمیمات قانونی اتخاذ می شود.
تلاش خبرنگار ایرنا، برای گفت و گو با عبدالاحد ارمشی سرمربی سابق تیم شهرداری گنبدکاووس درخصوص دلایل کناره گیری بی نتیجه بود.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون از 17 بازی انجام داده در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور با 9 برد و هشت باخت و کسب 27 امتیاز در جایگاه ششم جدول 13 تیمی لیگ برتر است.
تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته هجدهم این مسابقات، فردا چهارشنبه میزبان تیم سایپا تهران است.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این شهرستان که از آن در نزد اهالی ورزش به پایتخت والیبال یاد می شود، بویژه ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.