به گزارش ایرنا، دیدار تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان عصر روز چهارشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با حضور بیش از سه هزار تماشاگر برگزار شد.
بازیکنان ناصر شهنازی در تیم شهرداری ارومیه در ست های اول، دوم و چهارم عملکرد قابل قبولی نسبت به حریف نداشتند و با نتایج 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 23 مغلوب حریف سیرجانی شدند.
تیم شهرداری ارومیه تنها در ست سوم این دیدار با نتیجه 25 بر 16 مقابل حریف به برتری رسید.
در ست چهارم ماراتن نفس گیری بین بازیکنان 2 تیم در جریان بود و تیم شهرداری ارومیه با وجود حمایت بیش از سه هزار تماشاگری که یکسره فریاد « یاشاسین آذربایجان و یاشاسین ارومیه» را سر می دادند نتوانستند بازی را به ست پنجم بکشانند و هر 3 امتیاز این دیدار خانگی را از دست دادند.
عطا زراعت گر، مهدی جعفروند، بهرام فرید، امیر قربانی، سجاد سیفی نیا، فرهاد پیروت پور و عبدالرضا علیزاده (لیبرو) نفراتی بودند که ناصر شهنازی آنان را در ترکیب اولیه تیم شهرداری ارومیه قرار داد.
تیم والیبال شهرداری با 9 باخت و یک پیروزی و کسب 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول است و روز چهارشنبه هفته آینده / 21 آذر ماه/ در هفته دوازدهم این رقابت ها در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میهمان دورنای ارومیه خواهد بود.
تیم شهرداری ارومیه امسال برای برون رفت از بحران و وارد کردن شوک با تغییر مدیریتی، سرمربی و سرپرستی مواجه شده است ولی همچنان بر روی نوار باخت قرار دارد و چشم امید خود را به جذب بازیکن در نیم فصل رقابت ها دوخته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.