سعید مصطفی وند جمعه شب پس از پیروزی سه بر 2 تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار داور بازی قاطعیت لازم را نداشت و در امتیازهای حساس تصمیم های اشتباهی گرفت و موجب بروز حواشی شد.
وی بیان کرد: در امتیازهای پایانی ست چهارم یک امتیاز حساس به ضرر تیم پیام مشهد گرفت و موجب شد تا آن ست را از دست بدهیم در حالی که این دیدار می توانست با نتیجه سه بر یک به نفع مشهد به پایان برسد و به ست پنجم کشانده نشود.
وی ادامه داد: این دیدار در ست پنجم نیز به دلیل حواشی ایجاد شده 30 دقیقه به تعطیلی کشیده شد و این امر جذابیت بازی را کاهش داد.
سرگروه تیم والیبال پیام مشهد اضافه کرد: در اواخر ست پنجم در حالی که داور این دیدار برای دیدن فیلم بازی به پایین از جایگاه آمده بود، یکی از طرفداران تیم شهرداری ارومیه با عرض تاسف، «سید محمد موسوی» ملی پوش ارزشمند کشورمان را مورد هتاکی قرار داد.
مصطفی وند با تاکید بر اینکه داور اول نباید از جایگاه خود پایین بیاید و دیدن ویدیو چک یا فیلم بازی بر عهده داور دوم است، افزود: والیبال ارومیه جهت تعالی به جای کشیده شدن به حاشیه نیازمند همکاری است و نباید برخی ها این رشته را در شهر عشاق والیبال به حواشی بکشانند.
وی همچنین ادامه داد: هواداران والیبال ارومیه از بهترین تماشاگران ایران هستند و نباید به خاطر بروز چنین حاشیه هایی از سالن مسابقات قهر کنند.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خانگی و جنجالی با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم پیام مشهد پنجمین باخت پیاپی خود را تجربه کرد.
شهرداری ارومیه با کسب دومین امتیاز خود از پنج بازی گذشته همچنان در قعر جدول قرار دارد و در هفته هفتم این رقابت ها میهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.