به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا و برای رسیدگی به حواشی مسابقه والیبال بین تیم های شهرداری ارومیه و پیام خراسان روز 21 آبان ماه جاری برگزار شد.
پس از بررسی موضوع، تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل رفتار نامناسب هوادارانش به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی و پرداخت 100میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رفتار مسبوق به سابقه بوده است).
همچنین جاوید محسنی نیا سرمربی تیم شهرداری ارومیه به دلیل اعتراض به داور و رفتار توهین آمیز به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شد.
همچنین فردی که با سید محمد موسوی بازیکن ملی پوش تیم پیام خراسان برخورد داشته و به هتک حرمت منتهی شده تا پایان نیم فصل از حضور در سالن های مسابقه والیبال محروم شد.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه جمعه گذشته در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و در دیداری خانگی و جنجالی مقابل تیم پیام مشهد پنجمین باخت پیاپی خود را تجربه کرد.
بازی 2 تیم در ست پنجم این دیدار و در حالی که به امتیاز 14 بر 11 رسیده بود با اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه به نحوه قضاوت داور مواجه و به مدت 30 دقیقه قطع شد.
در طول این دیدار بارها بازیکنان و سرمربیان 2 تیم به نحوه قضاوت محمدرضا کاویانی اعتراض کردند و تماشاگران با سردادن شعارهایی دلخوری خود را به داوران این مسابقه نشان دادند.
تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین امتیاز خود از پنج بازی گذشته همچنان در قعر جدول قرار دارد و چهارشنبه هفته جاری در هفته هفتم این رقابت ها میهمان تیم شهرداری تبریز می رود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.