محمد وکیلی روز چهارشنبه پیش از برگزاری دیدار هفته چهارم مقابل پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان جوان درنای ارومیه طی سه هفته گذشته تجربه های ارزشمندی از رقابت های لیگ برتر به دست آورده اند و مقابل پیکان حرف های زیادی برای گفتن دارند.
وی بیان کرد: پیکان تهران بر روی کاغذ از نظر قدمت و قدرت برتری دارد ولی این امر دلیل از پیش باختگی برای تیم درنای ارومیه نیست.
وی ادامه داد: پس از شکست مقابل سایپا با دقت نقاط ضعف بازیکنان را آنالیز و نکات مهم را به آنان گوشزد کردیم تا با آمادگی و هماهنگی بیشتری مقابل پیکان تهران به میدان بروند.
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: تیم پیکان در حالی فردا وارد هفته چهارم رقابت های لیگ برتر می شود که با سه پیروزی متوالی و بدون ست باخته در مقابل بازیکنان با انگیزه درنای ارومیه قرار می گیرد.
وکیلی با اشاره به اینکه تیم جوان درنای ارومیه تیمی است که هر روز تشنه یادگیری، پیشرفت و کسب تجربه است، افزود: اغلب بازیکنان جوان تیم های حریف شاگردان سال های قبل تیم ملی نوجوانان بوده اند و از دیدن بازی خوب آنها نیز مقابل درنای ارومیه خوشحال می شوم.
وکیلی ادامه داد: حضور مرتضی شریفی بازیکن 19 ساله ارومیه در لیگ اروپا نشان از رشد والیبال ایران دارد و درخشش بازیکنانی همچون پوریا یلی، جواد کریمی، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته و امیرمحمد فلاحت خواه پشتوانه سازی برای تیم های ملی به شمار می رود.
وی افزود: حضور تماشاگران به ویژه جوانان والیبال دوست ارومیه در سالن غدیر ارومیه علاوه بر تشویق تیم محبوبشان تجربه های ارزشمندی برای آنان به همراه دارد و موجب رشد ورزشی آن می شود.
به گزارش ایرنا تیم درنای ارومیه عصر روز چهارشنبه از ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان پیکان تهران است.
پیکان تهران تا پایان هفته سوم این رقابت ها با سه برد پیاپی و بدون ست باخته در صدر جدول رده بندی است و تیم نوجوان و با انگیزه درنای ارومیه نیز با سه باخت بالاتر از شهرداری ارومیه در رده دوازدهم قرار دارد.
پیش بینی می شود بازیکنان جوان و جویای نام درنای ارومیه با توجه به بازی قابل قبولی که در 2 دیدار گذشته خود مقابل خاتم اردکان و سایپا تهران انجام داده اند فردا نیز عملکرد خوبی مقابل تیم قدرتمند و صدرجدولی پیکان تهران داشته باشند.
حضور هزاران هوادار والیبال در دیدارهای خانگی تیم های شهرداری و درنای ارومیه جذابیت و جلوه خاصی به این مسابقات بخشیده است.
وحید پورکاشیان با کمک مرتضی علایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.