عبدالاحد ارمشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بازیکنان تیم شهرداری پس از پیروزی هفته گذشته مقابل شهروند اراک، با روحیه مضاعف به تمرینات آمادگی و تاکتیکی پرداخته و آماده ارائه یک بازی خوب در هفته دوم مسابقات در خانه خود هستند.
وی گفت: بازی با شهرداری ارومیه سخت و البته جذاب خواهد بود زیرا این تیم بیشتر بازیکنان سال قبل خود را حفظ کرده و از هماهنگ ترین تیم های لیگ امسال است.
ارمشی اضافه کرد: کادر فنی تیم شهرداری گنبد با آنالیز چند بازی تیم شهرداری ارومیه و بررسی نقاط قوت و ضعف آن، تمرینات تاکتیکی لازم را با بازیکنان انجام داده اند.
وی تصریح کرد: بر این اساس تیم شهرداری گنبدکاووس، فردا بازی منظم تر و با برنامه تری را در مقابل حریف به نمایش می گذارد و با حمایت تماشاگران خونگرم خود، سه امتیاز این بازی خانگی را نیز کسب خواهد کرد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در ادامه گفت: این تیم هیچ بازیکن مصدوم یا محروم ندارد و بازیکنان با آماگی کامل مصمم به کسب دومین پیروزی خود در مسابقات لیگ امسال هستند.
بازی تیم های شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه در هفته دوم مسابقات لیگ برتر در روز چهارشنبه دوم آبان به میزبانی گنبدکاووس برگزار می شود که این دیدار را مسعود ذوقی و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت می کنند؛ احمد دامغانی نژاد به عنوان ناظر داوری و حمید حق بین و مسعود یزدان پناه نیز نمایندگان سازمان لیگ در این بازی هستند.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبد در پایان هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور، با یک برد و سه امتیاز در رده چهارم و تیم شهرداری ارومیه نیز با یک باخت و بدون امتیاز در رده یازدهم جدول 13 تیمی این لیگ قرار دارند.
ارمشی همچنین از برگزاری مراسم گلریزان، قبل از بازی فردای شهرداری گنبد مقابل شهرداری ارومیه برای 'یاشار کمی' از بازیکنان جوان والیبال استان گلستان که اینک در بستر بیماری است، خبر داد.
یاشار کمی بازیکن جوان و خوش اخلاق اهل بندرترکمن در غرب استان گلستان، متولد 1377 والیبالیست سابق تیم ملی نوجوانان است که والیبال را از سال 92 نزد مربی خود دردی محمد کمی شروع کرد و در سال 1395 با تیم نوجوانان استان گلستان به نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت؛ وی این روزها به سبب ابتلا به بیماری سخت سرطان استخوان در بستر بیماری است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.