به گزارش ایرنا، تیم شهرداری ارومیه که هفته گذشته دیدار نخست خود را با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد، امروز /چهارشنبه/ به مصاف هم نام گنبدی خود می رود که در هفته نخست پیروز میدان بود.
شاگردان جاوید محسنی نیا در شهرداری ارومیه امروز مقابل همنام گنبدی کار سختی دارند زیرا حریف به دلیل پیروزی هفته گذشته اش مقابل تیم شهروند اراک روحیه خوبی دارد و این هفته نیز از امتیاز میزبانی و تشویق هواداران برخوردار است.
مسعود ذوقی با کمک مرتضی علایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و احمد دامغانی نژاد به عنوان ناظر و حمید حق بین و مسعود یزدان پناه نماینده های سازمان لیگ در این مسابقه خواهند بود.
در یکی دیگر از بازی های این هفته تیم درنای ارومیه متشکل از بازیکنان نوجوان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان خاتم اردکان است.
درنای ارومیه هفته گذشته در نخستین گام با قبول شکست سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان این هفته نیز کاری سختی مقابل نماینده شهر اردکان خواهد داشت.
تیم درنای ارومیه امسال برای نخستین بار با هدایت «محمد وکیلی» سرمربی تیم نوجوانان کشور وارد کوران رقابت های لیگ برتر شده است و هشت بازیکن زیر 18 سال ارومیه ای در ترکیب آن حضور دارند.
داوود نافعی با کمک مهدی نویدی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و احمد بندری و یونس حسن زاده به ترتیب ناظر و نماینده سازمان لیگ در این مسابقه خواهند بود.
این 2 دیدار همزمان با سایر مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 16 آغاز می شود.
به گزارش ایرنا در سال 1383 سه نماینده به نام های پگاه و آذرپیام ارومیه و آیدانه چالدران از آذربایجان غربی در لیگ برتر ایران حضور داشتند.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.