به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار در سالن المپیک گنبدکاووس و با حضور بیش از 5 هزار هوادار گنبدی تیم شهرداری برگزار شد و در گیم نخست، دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که عاقبت با نتیجه 26 بر 24 شهرداری گنبد به برتری رسید.
در وقت دوم تیم گنبد از ابتدا از حریف خود عقب افتاد و تلاش های یاران این تیم برای رسیدن به تیم میهمان با کم دقتی در زدن سرویس ها از سوی بازیکنان میزبان به همراه دفاع روی تور قوی از سوی عقاب نهاجا، شهرداری گنبد را در کسب نتیجه ناکام گذاشت.
این گیم که با برتری بازیکنان تیم عقاب نهاجا همراه بود، با نتیجه 25 بر 17 به سود میهمان پایان یافت.
در گیم سوم نیز این تیم عقاب نهاجا بود که با ارائه یک بازی حساب شده برتری اش را به حریف گنبدی دیکته کرد و اشتباهات فردی متعدد تیم شهرداری گنبد، میهمان را در رسیدن به برتری 25 بر 20 بسیار کمک نمود.
هواداران که از بازی ضعیف تیم شهرداری گنبد و ناکارآمدی تاکتیک های این تیم برای رسیدن به پیروزی خشمگین شده بودند در مقاطعی با سردادن شعارهایی خواستار برکناری سرمربی تیم شدند و برخی دیگر از طرفداران نیز با چشمانی اشک آلود، ارائه یک بازی غیرتمندانه را از سوی بازیکنان تیم گنبد فریاد می کردند.
گیم چهارم درحالی آغاز شد که با ورود میکائیل تاجر برای تیم گنبد، میزبان توانست از ابتدا آهنگ حمله و برتری بزند و در شبی که اکثر توپ ها به این بازیکن ختم شد این گیم با نتیجه 25 بر 17 به سود میزبان خاتمه یافت.
گیم پایانی با شور و اشتیاق هوادارن و تشویق بی امان و کر کننده آنها آغاز شد و تیم گنبد توانست در همان ابتدا نبض بازی را در دست بگیرد ولی عقاب نهاجا با غلبه بر جو بازی دوباره از میزبان پیشی گرفت.
درحالی که تیم نهاجا در امتیاز 12 فاصله 3 امتیازی از حریفش داشت و هواران نیز دیگر امیدی به پیروزی نداشتند تیم شهرداری گنبد ضمن تساوی با حریف، در نهایت توانست 17 بر 15 این گیم را به سود خود تمام کرده و نتیجه نهایی بازی را هم 3 بر 2 به سود خود به پایان رساند.
به گزارش ایرنا، هواداران شهرداری گنبد که عاشقان والیبال نیز محسوب می شوند به حدی از این برد خوشحال و شادمان بودند که پس از بازی در مقابل سالن ورزشی المپیک به جشن و پایکوبی پرداختند.
این دیدار با قضاوت حمید راهجردیان و محمد ابراهیم زاده به عنوان داوران اول و دوم و با نظارت علی اصغر حاجی کاظمی به عنوان ناظر داوری و حسین پورکاشیان به عنوان ناظر سازمان لیگ برگزار شد.
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته شانزدهم با 15 بازی و کسب 26 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.