به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که با حضور مسوولان این باشگاه انجام شد، اظهار داشت: این تیم نام ورزش هرمزگان را در سطح کشور مطرح و حفظ می کند و یک سرمایه مهم جهت ایجاد شور و نشاط در میان جوانان این استان محسوب می شود.
وی افزود: باید کمک های لازم به این تیم صورت گیرد و کادرفنی و بازیکنان آذرخش نیز تمام تلاش خود را انجام دهند که این تیم در میان هشت تیم برتر لیگ برتر کشور در پایان این فصل قرار گیرد.
همتی تاکید کرد: به یک برنامه هوشمندانه برای توسعه ورزش حرفه ای در هرمزگان نیاز داریم تا بتوانیم گام های موثری برای موفقیت در این عرصه و ایجاد نشاط در میان جوانان علاقه مند برداریم.
وی تامین نیازهای باشگاه های ورزشی را از جمله موارد مهم در جهت توسعه ورزش هرمزگان عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید تمامی ظرفیت ها را پای کار بیاوریم و به صورت ویژه از توانمندی بنگاه های اقتصادی فعال در استان بهره ببریم .
وی ادامه داد: باید پشتیبانی لازم از استعدادهای برتر ورزشی در هرمزگان صورت گیرد و در سطوح مختلف لیگ های ورزشی کشور تیم هایی از هرمزگان با حضور ورزشکاران بومی این استان حضور داشته باشند.
استاندار هرمزگان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با مشارکت مشاور ورزشی استاندار، اداره کل آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های مرتبط کمیته ای را جهت ارائه طرح و برنامه های مناسب جهت استعدادیابی در هرمزگان تشکیل دهد تا بدانیم که در این استان در چه ورزش هایی استعدادهای بیشتری وجود دارد.
شهردار بندرعباس نیز در این نشست گفت: امسال پنج میلیارد ریال برای حمایت از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اختصاص داده شده که تاکنون سه میلیارد آن پرداخت و یک میلیارد در هفته جاری و یک میلیارد تا پایان ماه پرداخت می شود.
عباس امینی پور افزود: با توجه به اینکه این تیم توسط بخش خصوصی اداره می شود ، محدودیت هایی برای پرداخت و حمایت از آن وجود دارد که پیشنهاد می شود برای رفع این مشکل ، آذرخش بندرعباس با نام شهرداری بندرعباس در رقابتهای لیگ برتر حضور یابد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور است.
این تیم طی سالهای اخیر با مشکلات مالی بسیاری دست به گریبان بوده و ظاهرا بخش اعظم مطالبات بازیکنان و کادر فنی این تیم هنوز پرداخت نشده است.
هفته گذشته به دلیل شدت گرفتن مشکلات این تیم، بازیکنان و کادر فنی اعتصاب کرده و حاضر به حضور در تمرینات نشدند.
در حال حاضر تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با 25 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.
این تیم فصل گذشته با وجود مشکلات مالی فراوان با 35 امتیاز در جایگاه هفتم جدول جای گرفت.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.