به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر یکشنبه در سومین بازی خانگی خود و پنجمین دیدار از سری مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در حضور هواداران پرشور گنبدی و در سالن المپیک این شهر به مصاف تیم قعر جدولی درنای ارومیه رفت.
شهرداری گنبد که از حمایت مشتاقان این ورزش در خانه خود بهره مند بود، در وقت اول بسیار ضعیف ظاهر شد و میهمان با استفاده از سرویس های هدفمند در همان ابتدای بازی توانست اختلاف 4 امتیازی را به رخ میزبان خود بکشد.
تا نیمه های این وقت بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه تیم شهرداری خود را در زمین پیدا کرد و توانست اختلاف امتیاز را کم کرده و با استفاده از ضربات سرویس مناسب در امتیاز 20 با درنای ارومیه برابر شود ولی در نهایت این تیم میهمان بود که 25 بر 23 گیم اول را به سود خود پایان داد.
هواداران که در انتظار یک شروع طوفانی در گیم دوم بودند با ارائه یک بازی پر اشتباه از سوی تیم شهرداری مواجه شدند و به دلیل اشتباهات زیاد در دریافت ها، ضعف در دفاع روی تور و عدم استفاده درست از موقعیت ها و ضربات آغازین، این گیم نیز 25 بر 18 به سود درنای ارومیه خاتمه یافت.
شهرداری گنبد که از ابتدای بازی به خاطر برد و کسب امتیاز وارد بازی شده بود، در گیم سوم چهره واقعی خود را نشان داد و با یک بازی حساب شده ضمن به شوق آوردن هواداران خود، با ایجاد فاصله هفت امتیازی با حریف خود نبض بازی را در دست گرفت و در پایان نیز این گیم با نتیجه 25 بر 16 به نفع میزبان به اتمام رسید.
شهرداری گنبد در گیم چهارم نیز بازی را با اقتدار شروع کرد و فاصله چشمگیر 9 امتیازی همه چیز را برای ادامه بازی در گیم پنجم مهیا می کرد ولی تیم جوان درنای ارومیه به سادگی تسلیم نشد و با جنگندگی توانست در امتیاز بیست با میزبان خود برابر شود اما این پایان ماجرا نبود و بازی در ادامه با نتیجه 25 بر 22 به سود شهرداری گنبد پایان یافت.
در گیم پایانی بازی هواداران در ابتدا شاهد یک بازی پایاپای بودند ولی رفته رفته تیم میزبان از حریف خود فاصله گرفت و در نهایت نیز 15 بر 8 به برتری رسید و شهرداری گنبد در مجموع توانست با نتیجه 3 بر 2 این دیدار را به سود خود پایان برساند.
این بازی با قضاوت فرهاد شاهمیری و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد و شهرداری گنبدکاووس کسب این برتری جایگاه چهارم خود در جدول رده بندی لیگ برتر حفظ کرد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.