به گزارش روز چهار شنبه خبرنگار ایرنا، کاراته گلستان در سال های اخیر تمرکز خود را بر روی شناسایی استعدادها در رده های سنی پایه گذاشته و در نتیجه آن موفق به معرفی ستاره های متعدد به تیم ملی نیز شده است.
در حال حاضر، فاطمه حسام نامدارترین کاراته کای گلستانی است که چندی پیش موفق شد در رقابت های پومسه قهرمانی آسیا در ویتنام به عنوان سوم مشترک دست پیدا کند.
پیش از او، ایمان سنچولی افتخارات زیادی برای کاراته ایران به دست آورده بود اما این ورزشکار گلستانی چندی پیش به خارج از کشور مهاجرت کرد و تمرینات مستمر برای رسیدن به تیم ملی را نیمه کاره گذاشت.
در آخرین نمونه از موفقیت های کاراته گلستان، 12 ورزشکار گلستانی به اردوی آمادگی تیم ملی این رشته رزمی دعوت شدند.
رییس هیات کاراته گلستان با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو از هفته اول بهمن ماه در تهران آغاز می شود و ملی پوشان برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی با رقیبان مبارزه خواهند کرد.
اسماعیل جبله اظهار داشت: محمد فارسیانی، ایمان برزعلی، علی دیلم، محمد شکی، مسعود علیزاده، محمد جواد بارانی و مهدی علیزاده در رده سنی جوانان و امیرحسین میرزایی، صدیق صفایی، مرتضی دیلم، اویس آمارلو و محمد مرندی در رده سنی امید از گلستان به این اردوی آماده سازی دعوت شدند.
جبله افزود: چشم انداز بلندمدت کاراته گلستان، شناسایی نفرات توانمند و مستعد برای حضور در رویدادهای معتبر آینده و کسب افتخار و مدال آوری در این مسابقات است.
حدود چهار هزار دختر و پسر گلستانی کاراته را به صورت حرفه ای پیگیری می کنند.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.