به گزارش ایرنا، اسماعیل معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعزام کاراته کاها به مسابقه های کشور‌ی، جذب حامی مالی (اسپانسر) برای حضور در لیگ های جهانی، اعزام داوران به کلینیک داوری، مسابقه های سبکی و قهرمانی استان و آزمون ارتقای کمربند از دیگر برنامه های انجام شده این هیات بود.
وی اظهار داشت: یک دوره کلاس استعدادیابی نیز در سطح استان برگزار شد و کاراته کاهای مستعد جذب باشگاه ها شدند و امسال هم مسابقه های استعدادیابی با حضور 400 نفر در اوایل سال 97 برگزار شد.
رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی یادآوری کرد: امسال مراسم تجلیل از قهرمانان در حاشیه جشن 50 سالگی کاراته برگزار شد و از 20 قهرمان استان تجلیل به عمل آمد.
معصومی با انتقاد از این که تمام فعالیت های انجام شده در مرکز استان بوده و سعی می شود شهرستان ها نیز فعال شود، ادامه داد: 3 تیم برای حضور در لیگ های پایه کاتا معرفی شدند و برای حضور در لیگ کومیته هم برنامه ریزی شده و تلاش می شود کلاس دانش افزایی مربیان و داوران و کلاس بازآموزی داوری برگزار شود.
وی گفت: با کسب 4 سهمیه المپیک و عناوین و افتخارهای کاراته کاها‌ی کشورمان در میادین بین المللی ماموریت و وظایف هیات های کاراته سخت تر شده است.
رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این موفقیت ها در سطح بین المللی ایران را در جایگاه خوبی قرار داده است و رقابتی بزرگ بین هیات های کاراته استان ها ایجاد شده که باید با برنامه ریزی درست از این قافله عقب نماند.
معصومی افزود: سال 96 سال پرکاری بود و تمام برنامه ریز‌ی ها بر محور و بر پایه آموزش انجام شد و برگزاری کلاس های استاژ و ارتقای داوری، کلاس آموزش مربیان، تشکیل اردوهای آموزشی و تمرینی انجام شد.
٩٨٥٣/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.