به گزارش خبرنگار ایرنا در آخرین روز از پاییز و زیر بارش باران هفته چهارم کورس پاییزه گنبد با رقابت60 اسب در 7 دور برگزار شد.
در دور اول اسب های بیشتر از 3 سال نژاد ترکمن با هم رقابت کردند که در پایان اسب سارینا خرقان اول شد و جواهر میر و ملایم بترتیب دوم و سوم شدند.
دور دوم این هفته مخصوص اسب های دوخون 2 ساله بود که در نهایت تانیلان قهرمان شد و پس از او زیبای بندر و راک بوی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
اسب های دوخون بیش از سه سال هندیکاپ کلاس 3 در دور سوم وارد میدان شدند که طی یک رقابت تنگاتنگ عروس بندر مقام اول را به خود اختصاص داد و اسب های اوزان و سای چلنج نیز به کسب مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
در دور چهارم نوبت به رقابت اسب های بیش از 3 سال با نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 3 رسید و در پایان سیلوربولت قهرمان شد و اسب های هیمالیا و طلادار نیز به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در پنجمین دور اسب های دوخون دو ساله برنده با هم مسابقه دادند که در انتها جی پیک 2 سریعتر از دیگر اسب های حاضر در این دور به آخر خط رسید و اسب های شیمبو و ایل ای دو نیز رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
بیش از سه ساله های نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 4 در ششمین دور با هم رقابت کردند و در پایان یاشار 2 سریعتر خود را به انتهای میدان رساند و به مقام اول دست یافت و اسب های گل یوکابد و آریس گلد بترتیب دوم و سوم شدند.
در آخرین دور از هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس بیش از 3 سال نژاد دوخون کلاس 1 در میدان حاضر شدند و این دور با برتری اوسین بولت بعنوان اسب اول و کسب مقام دومی و سومی اسب های لندی و مه وش به پایان رسید.
9433/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.