به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار داشت: مقاومت مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان، این رویای آنان را همانند 40 سال اخیر بر باد خواهد داد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن نقشه های زیادی برای وارد کردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده اند که آخرین نمونه آن، تلاش برای ایجاد اعتراض و شورش های مردمی به بهانه مشکلات اقتصادی است.
امام جمعه گرگان افزود: گرانی در کشور بیداد می کند و مردم گرفتاری زیادی به دلیل افزایش بی رویه قیمت ها دارند اما این نارسایی ها باعث نمی شود منتظر ورود دشمنان به کشور برای حل مشکلات باشند.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با تمرکز بر دغدغه ها و تنگناهای اقتصادی کشور در سطح جامعه نفوذ کنند و مردم را به مخالفان نظام تبدیل کنند اما نمی توانند و موفق نخواهند شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: آنها با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و دیگر فرصت های تبلیغاتی به مسوولان کشور تهمت و افترا زده و مطالب دروغ نسبت می دهند تا مردم را نسبت به مسوولان بدگمان کرده و آن ها از آینده کشور ناامید کنند.
امام جمعه گرگان در ادامه به مصوبه اخیر هیات دولت برای تامین اعتبار خط راه آهن گرگان – بجنورد- شیروان و مشهد اشاره کرد و گفت : اجرای این طرح ثمرات فراوانی برای گلستان دارد و می تواند مسیر رسیدن این استان به توسعه را هموار کند.
آیت الله نورمفیدی از مسوولان استان خواست با تلاش بیشتر برای جذب اعتبارات لازم و سرمایه های بخش خصوصی، این طرح را در مدت زمانی کوتاه تکمیل کنند.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.