محسن بیگلری روز یکشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن 96 سقز در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه، همیشه نشان از آگاهی و بصیرت آنان دارد و برآیند این بصریت، اقتدار بیشتر ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی، نمادی ارزشمند برای سایر کشورهای جهان شده و کشورمان مثال بارزی از عزت ملی و اقتدار جهانی در برابر مستکبران عالم است و این افتخار جز با حضور مردم در صحنه امکان پذیر نمی باشد و ملت ایران این مهم را ثابت کرده اند.
او عنوان کرد: ملت ایران با حفظ وحدت خود مشت محکمی به دهان مستکبران زده اند و این برای جهانیان ثابت شده و نتیجه آن انسجام ملی است.
بیگلری افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه نمایش بصیرت، آگاهی، اتحاد و همدلی ملت و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که موجب دلگرمی دوستان نظام اسلامی و خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور اقشار مختلف مردم و بازتاب آن در تمام رسانه های جهان ، نماد استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران و هشداری برای مستکبران و دشمنان ایران اسلامی است افزود: مردم انقلابی ما انسجام ملی را به رخ جهانیان کشیدند.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم سقز در راهپیمایی 22 بهمن، ادامه داد:خلق این حماسه ها، صحنه های بزرگ از اتحاد و انسجام مردم و همیشه بیانگر ارزش و پاسداری از خون شهدای ایران اسلامی است.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
شهرستان سقز با 226 هزار نفر جمعیت در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی**انتشار: عبدالله رحمانی
7249/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.