احد ارمشی شامگاه جمعه و در پایان بازی با کاله آمل در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس اظهار داشت: پس از پایان بازی با اردکان یزد زمانی که به راحتی بازی 3 بر 1 به نفع گنبد با داوری پر اشتباه، به نفع میزبان به اتمام رسید، پیش بینی این موضوع را می کردیم که بازیکنان از نظر روانی دچار مشکل شوند.
وی افزود: در مقابل اعتراضات ما به این مسائل، تنها از کادر فنی می خواهند که مصاحبه نکنند ولی بازی امشب نتیجه همان رفتارهاست و امیدواریم در این زمینه مدیریت شود و کارشناسان با دیدن فیلم بازی متوجه حقانیت ما خواهند شد.
سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس گفت: در همان بازی به ناظر بازی عنوان کردیم که این روند باعث فروپاشی تاکتیکی تیم های موفقی چون ما خواهد شد که هفته های متوالی با ارائه یک بازی خیره کننده به میدان می آیند ولی متاسفانه شهرداری گنبد کسی را ندارد تا حقمان را بگیرد در حالی که این قبیل اتفاقات برای تیم های بزرگ لیگ نمی افتد.
ارمشی با بیان اینکه در ابتدای فصل چند بازیکن سرعتی را برای همچین دیدارهایی در نظر داشتیم جذب کنیم ولی به دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد، گفت: در نهایت امروز روز خوب ما نبود و این پیروزی را به تیم کاله تبریک می گویم.
سرمربی تیم والیبال کاله آمل نیز در پایان بازی به خبرنگاران گفت: بازی سختی را پیش بینی می کردیم که البته واقعا با این جو و بازیکنان قوی تیم میزبان، تلاش زیادی کردیم تا به این نتیجه برسیم و باید از بازیکنان تیم کاله برای ارائه یک بازی حساب شده،کم نقص و کم اشتباه تشکر کنم.
بهروز عطایی گفت: برنامه هایی که داشتیم به درستی در زمین پیاده شد و با استفاده از نقاط کور زمین حریف و مهار بازیکنان کلیدی شهرداری گنبد، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم.
وی در خصوص سکانداری یکی از تیم های لیگ برتری لهستان نیز افزود: در مقطع کنونی تمام حواسم را معطوف تیم کاله کرده ام و به آن موضوع فکر نمی کنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در آخرین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال، عصر جمعه میزبان تیم کاله آمل بود که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود میهمان خاتمه یافت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.