به گزارش ایرنا، عادل بناکار عصر چهارشنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران افزود:به شاگردانم تاکید کرده بودم که تیم شهرداری ورامین با داشتن بازیکنان خوب و پر تلاش بازی سختی در پیش خواهند داشت.
بناکار خاطر نشان کرد: خوشحالم که این بازی را در گیم پنجم به نفع خودمان تمام کردیم و در پایان نیم فصل با نایب قهرمانی لیگ جای خود را تثبیت کنیم ولی باید روی نقاط ضعف تیم کار کنیم.
وی یادآور شد: متاسفانه در این فصل بازی ها را خوب شروع نکردیم و امیدوارم مقام دومی را حفظ کنیم چرا که در نیم فصل دوم کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار کرد: با رفتن کشاورزی باید منتظر بازیکنان مصدوم تیم باشیم تا ببینیم به بازی می رسند که اگر این طور نباشد باید بازیکن مناسب در اختیار بگیریم.
وی در پایان از سازمان لیگ خواهان این موضوع شد که با عدالت بین تیم ها قضاوت کنند و تمام تیم ها را به طور یکسان در نظر بگیرند چرا که هواداران تیم شهرداری تبریز حقشان محرومیت از تماشای بازی نیست.
نفرزاده سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین نیز گفت: بازی زیبا، خوب و فنی از دو تیم شاهد بودیم.
نفرزاده با اشاره به پیروزی های اخیر تیم شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: می دانستیم که بازی سختی در تبریز خواهیم داشت ولی با برنامه ریزی و برد آمده بودیم که متاسفانه با شکست روبرو شدیم.
وی در مورد پرتاب بطری آب توسط کادر تیمش به زمین بازی اضافه کرد: من خطایی به جز تصمیم سازمان لیگ در تغییر حکمش در مورد محرومیت هواداران از تماشای بازی ندیدم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در مورد پاسور تیم میزبان متذکر شد: این بازیکن به دلیل تجربه بالای خود در شرایط متفاوت تصمیم های خوب و درستی را در مورد اینکه کدام بازیکن را صاحب توپ کند دارد.
تیم والیبال شهرداری تبریز روز چهارشنبه در یک بازی زیبا و سخت توانست حریف همنامی شهر ورامین را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا همچنان رتبه دومی لیگ برتر والیبال را در اختیار داشته باشد.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.