به گزارش ایرنا جواد کریمی قدوسی امروز جمعه در نشست تخصصی با موضوع شکوه ایران اسلامی و افول آمریکا در جمع دانشجویان بسیجی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: در فتوای امام راحل آمده که این گونه کنوانسیون ها از درجه اعتبار ساقط بوده و بر مسلمان واجب است که زمام‌داران را ارشاد کند.
وی اضافه کرد: اف ای تی اف هنوز بحث روز بوده و آن چیزی که در این باره جمع‌بندی می‌شود باید بهنگام به اطلاع مردم رسانده شود چراکه تکلیف شرعی و دینی است.
وی اف ای تی اف را جز شرمندگی محض ندانست و گفت: در این طرح به صراحت طی 9 بند جمهوری اسلامی ایران مکلف می شود در قوانین خود جرم‎انگاری کرده و این اوج ذلت است که نظام سراسر باطل برای نظام سراسر توحیدی حکم کند تا در قانون چه چیزی را حذف و چه بخشی را اضافه کند.
کریمی قدوسی افزود: شورای نگهبان این معاهده را رد کرد و اگر قرار باشد مجلس باوجود ایراداتش آن را تصویب کند به تاریخ پیوسته و تمام می‌شود.
وی اضافه کرد: در عین حال این مصوبه به احتمال زیاد در مجمع تشخیص مصلحت تصویب خواهد شد و البته این تصمیم سران سه قوه است.
وی با بیان اینکه مسوولان باید مطابق فتوای امام راحل و تاکیدات رهبر معظم انقلاب عمل کنند، اظهار داشت: افراد محکمی در مجمع تشخیص مصلحت همچون محسن رضایی، محمدرضا باهنر، علی آقا محمدی، داود دانش جعفری و مجید انصاری باید مقابل تصویب اینگونه کنوانسیون ها بایستند.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.