علیرضا کیخا روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که به مانند آن در هیچ کجا دیده نشده است.
وی ادامه داد: جایگاه ولایت فقیه و مردمی بودن دو تفاوت عمده انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امام راحل برای حفظ و تداوم این نظام و انقلاب تشکلی مردمی با عنوان بسیج را تشکیل دادند.
وی به نقش بسیج دانشجویی اشاره کرد و افزود: دوم آذر سال 67 نهادی در دل بسیج به وجود آمد که شخص رهبری بنیانگذار آن بودند نهادی با نام بسیج دانشجویی که تعیین کردن آن توسط رهبری نشان از اهمیت آن دارد.
کیخا گفت: دشمنان نظام و ملت اسلامی ایران در هجمه های فرهنگی و جنگ نرم خود دانشجویان به عنوان قشر جوان و آگاه جامعه را مورد هدف قرار داده اند که بسیج دانشجویی با تدبیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب برای قرار گرفتن در نقطه مقابل دشمنان و یاری گر دانشجویان در مقابل هجمه های آنها راه اندازی شده است.
وی ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم و در کنار آن ایجاد مشکلات معیشتی را از جمله برنامه های دشمن دانست و بیان کرد: دشمن با القای حس نا امیدی و ناتوانی در صدد است تا ملت ایران را به زانو درآورد اما این ملت دشواری های بدتر از این مسایل را پشت سر گذاشته است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد مطالبه گر و انقلابی به مسایل ورود می کند و به صورت تخصصی و علمی به دنبال ثمر نشستن مطالبه خود است.
وی ایجاد قرارگاه شهید احمدی روشن توسط بسیج دانشجویی را امری مهم در ایجاد و تحقق مطالبه گری دانست و افزود: بسیج دانشجویی یکی از نهادهای پیش قدمی است که در زمینه مطالبه گری با هم اندیشی صاحب نظران و نهادهای علمی و دانشگاهی فعالیت می کند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه های محوری بسیج دانشجویی در هفته بسیج گفت: پنج محور اصلی توسط بسیج دانشجویی در این هفته برنامه ریزی شده که نشست بصیرتی و معرفتی در خصوص 40سالگی انقلاب اسلامی، راه اندازی کرسی و تریبون آزد دانشگاهی از اول هفته بسیج تا 16 آذر، برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره ققنوس که زمستان اجرا می شود اما در هفته بسیج با جمع آوری آثار آغاز می شود و جشنواره علمی بسیج دانشجویی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از جمله این برنامه هاست.
وی افزود: 29 آبان تجمع دانشجویان بسیجی با شعار «من یمنی ام» در سه شهر زاهدان، زابل و ایرانشهر انجام می شود که در زاهدان در دانشگاه شهید مطهری از ساعت 3 بعد ازظهر آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، 29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج و دوم آذر روز بسیج دانشجویی نامگذاری شده است.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.