به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که امروز پنجشنبه در سالن خانه بسکتبال گرگان برگزار شد، اعظم خلیل پور به عنوان سرداور به همراه لیلا علی مرادی و مریم زارع به عنوان داور اول و دوم با حضور فاطمه خدایی ناظر فدراسیون حضور داشتند.
تیم بسکتبال دانشگاه گلستان در این دیدار در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 14 بر 12، 20 بر 12، 19 بر 7 و 11 بر 10 توانست میهمان خود را شکست دهد.
نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه گلستان در این بازی یاران خود را با ترکیب اولیه نیکو فتاحیان تهران، مارال رحیم زاده، نیلوفر سادات مفیدی، زهرا سوخته سرایی و مهلا دیژطاهری به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان یاران تیم باژوند بوشهر با سرمربیگری فرشته باژوند با ترکیب اولیه مریم فرهنگ رنجبر، نیوشا گلکار، مژه نظری، نیلان گلکار و رحیمه مکی وارد زمین شدند.
در این بازی مهلا دیژطاهری بازیکن و کاپیتان تیم دانشگاه گلستان با کسب 19 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم خود و میدان بود و مژده نظری از باژوند بوشهر امتیازآورترین بازیکن تیمش بود.
تیم دانشگاه گلستان هم اکنون با کسب یک پیروزی و یک شکست دارای 3 امتیاز است و در هفته سوم باید در تهران به مصاف تیم شرکت گاز برود.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.