شهرام پرنیاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام روز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا که در تایلند در حال برگزاری است برابر تیم مرالکو بولتز فیلیپین صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه 79 بر 74 به پیروزی رسید و راهی دیدار پایانی شد.
وی با بیان اینکه شاهد بازی پایاپایی از هر دو تیم بودیم گفت: تیم پتروشیمی کوارتر اول بازی را با نتیجه 18 بر 16 به حریف واگذار کرد ولی در کوارتر دوم 17 بر 16 به برتری رسید.
وی ادامه داد: کوارتر سوم بازی در حالی آغاز شد که 2 تیم در اندیشه صعود به بازی فینال بودند و همین موضوع حساسیت بازی را دوچندان کرده بود؛ این کوارتر در نهایت با نتیجه 21 بر 21 به پایان رسید تا سرنوشت تیم برنده به کوارتر چهارم کشیده شود.
پرنیاک گفت: شاگردان مهران حاتمی از همان ابتدای کوارتر چهارم توپ و میدان را به خوبی در زمین به چرخش درآوردند و با پرتاب های بی نقص خود با نتیجه 25 بر 19 برنده این دیدار شدند.
وی با بیان اینکه عملکرد تیم پتروشیمی در این دیدار بسیار امیدوارکننده بود افزود: در بازی امروز بهنام یخچالی با 29 امتیاز، هشت ریباند و یک پاس گل، موثرترین بازیکن پتروشیمی بود.
به گزارش ایرنا دیگر بازی مرحله نیمه نهایی بین تیم های آلوارک توکیو ژاپن و اس کی نایتس کره جنوبی برگزار خواهد شد. تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام سابقه چهار دوره قهرمانی ، سه دوره نایب قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در جام باشگاه های غرب آسیا را در کارنامه دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.