به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر طهماسبی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار گالیکش گفت: استکبار با جنگ روانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و استفاده همزمان از همه این حربه ها علیه ایران اسلامی برای زمینگیر کردن جمهوری اسلامی تلاش می کند تا به اهداف شوم خود برسد.
وی تصریح کرد: با همدلی، هم افزایی و وحدت بین آحاد مردم و مسئولین و رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی استقرار کامل یافته و دشمن با نامیدی از جنگ سخت افزاری، برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین قشار مختلف و قومیت ها تلاش می کند.
طهماسبی خاطرنشان ساخت: در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، همه ملت و نظام با اقتدار و حفظ وحدت، دشمن را مأیوس کرده و با استفاده از همه ظرفیت‌ها به پیش خواهیم رفت.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با محکوم کردن واقعه تروریستی اخیر در اهواز گفت: قطعاً تروریست ها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند و حق خودمان را در هر نقطه از جهان که باشد خواهیم گرفت.
او با بیان اینکه اگر به سراغ داعش نرویم، داعش به سراغ ما خواهد آمد، خاطرنشان کرد: در طول این چند سال قربانی تروریسم بودیم و اجازه نخواهیم داد که دیگران به حق و حقوق ما تجاوز کنند و با متجاوزین و تروریست ها در هر کجا که باشند به خاطر حفظ اسلام و منافع ملی مان مقابله خواهیم کرد.
طهماسبی خاطرنشان کرد: با تقدیم 213 هزار شهید، 40 هزار اسیر و آزاده و چهار هزار جانباز که تقدیم انقلاب اسلامی کردیم این انقلاب را به آسانی به دست نیاورده ایم که به آسانی از دست بدهیم.
معاون سیاسی استاندار گلستان در پایان سخنان خود از تلاش های پنج ساله حسن خسروی فرماندار سابق گالیکش تقدیر کرد و با معرفی حسین مایلی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان ابراز امیدواری کرد که فرماندار جدید گالیکش با اسفاده از تجریبات خوب خود در شهرداری تهران ، گام‌های موثری را برای خدمت رسانی به مردم شهرستان بردارد.
به گزارش ایرنا، فرماندار جدید گالیکش نیز در سخنانی این شهرستان را نگارستان استان گلستان توصیف کرد و گفت: با توجه به سابقه سیاسی و انقلابی شهرستان بتوانیم حداقل در دو زمینه گردشگری و کشاورزی که دارای قابلیت‌های بالای می باشد، خدمات خوبی ارائه دهیم و به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.
حسین مایلی از پارک ملی گلستان با یک سوم گونه‌های گیاهی و نیمی از گونه های جانوری به عنوان ذخیره گاه زیست کره استان نام برد و گفت: این پارک می تواند نقطه قوتی در صنعت گردشگری این شهرستان به حساب آید و امیدوارم با انجام زیرساخت‌های آن بتوانیم زمینه جذب گردشگر را با هدف اشتغال زایی و ارتقای رفاه شهروندان و گردشگران فراهم کنیم .
حسین مایلی فرماندار جدید شهرستان گالیکش 28 سال سابقه خدمت در شهرداری تهران در سمت های شهردار ناحیه، مسئول طرح های تفصیلی، بازنگری طرح های توسعه شهری، مسئول فضای سبز، مسئول عمرانی و مسئولیت های دیگر را در کارنامه کاری خود دارد.
احداث بیمارستان، ساماندهی بافت های فرسوده، استفاده از ظرفیت های گیاهان دارویی، توسعه کشاورزی و اشتغال زایی از جمله برنامه های اعلام شده از سوی فرماندار جدید شهرستان گالیکش است که بابیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است‌.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.