به گزارش خبرنگار ایرنا، زهرا اربابی در آئین تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان اظهار داشت: حرکت رو به پیشرفت کشور در سال های اخیر با دشمنی بدخواهان خارجی و بداندیشان داخلی کند و دشواری های زیادی به کشور تحمیل شده است.
وی بیان کرد: برخورداری از مدیریت پویا مستلزم دانش وسیع و واکنش اثربخش در برهه های حساس است که در این مسیر باید نیازهای جامعه به درستی شناسایی و مورد توجه قرار گیرد.
معاون سازمان برنامه و بودجه افزود: مدیران اثربخش با شناخت دقیق شرایط، ابتکار، نوآوری و اشاعه فرهنگ کار عمومی می توانند زمینه را برای بهره وری بیشتر فراهم کنند.
به گزارش ایرنا استاندار گلستان هم گفت: استان چندین پروژه محوری و در دست اقدام دارد که تکمیل و بهره برداری آنها، گلستان را از بن بست های موجود رها خواهد کرد.
سیدمناف هاشمی اظهار داشت: مردم از تاخیر در بهره برداری ازاین طرح ها گله دارند که امیدواریم با حمایت ویژه دولت و راه اندازی آنها، شاهد رونق هر چه بیشتر گلستان باشیم.
وی ادامه داد: گلستان از لحاظ اشتغال و سرمایه گذاری محرومیت های زیادی دارد که با توجه فراوان دولت تدبیر و امید به برطرف شدن بخش هایی از آن تا پایان دولت دوازدهم امیدواریم.
استاندار گلستان ادامه داد: استان برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند تحرک و سرعت عمل بیشتر به منظور جبران عقب ماندگی های تاریخ است .
در پایان مراسم از تلاش های حسین پیشقدم قدردانی و محمدولی روزبهان به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان معرفی شد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.