به گزارش ایرنا، زهرا اربابی روز یکشنبه در آئین معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان به گونه ای تلاش و فعالیت کنند که بتوانند پاسخگوی خون شهیدان باشند.
وی اظهار داشت: نوآوری، خلاقیت و افزایش بهره وری از مهمترین ویژگی های توجه به نیروی انسانی کارآمد در دستگاه های اجرایی است.
اربابی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید بر توسعه با مشارکت مردم اعتقاد راسخ دارد.
وی تاکید کرد: امروزه توسعه بر پایه سه اصل و سطح رشد اقتصادی، مشارکت مردم و در نسل سوم انسان محوری مورد توجه قرار گرفته است.
اربابی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید دستیابی به توسعه بدون مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی و منابع ملی را ممکن نمی داند.
وی توجه جدی و ایجاد فضا برای فعالیت بخش خصوصی را ضروری دانست و یادآور شد: در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی موظفند از بخش خصوصی حمایت و بر عملکرد آن نظارت کنند.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: سپردن امور به کارشناسان و کارکنان مجرب با توانایی پذیرش مسئولیت، نتیجه کارآمدی نظام اداری است.
وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها باید با تعامل سازنده با سایر دستگاه های اجرایی نسبت به هموار کردن مسیر توسعه همه جانبه تلاش کنند.
اربابی تاکید کرد: چهارمحال وبختیاری از ظرفیت و توانمندی های مطلوبی در حوزه گردشگری، صنعت و کشاورزی برخوردار است.
وی افزود: توجه به اشتغال خانگی و رونق صنایع کوچک نقش اساسی در کاهش نرخ بیکاری، افزایش نرخ اشتغال و رونق اقتصادی دارد.
رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بیکاری به عنوان ابرچالش و مهمترین مشکل اقتصادی این استان محسوب می شود.
حبیب الله وفایی تاکید کرد: به همین منظور از خرداد 1395 تاکنون در حوزه برنامه ریزی، نظارت و اجرا تصمیم ها براساس برنامه محوری گرفته شد.
رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رتبه برتر بیکاری این استان و کرمانشاه در سطح کشور زیبنده مردم این استان ها نیست.
طهمورث الیاسی بختیاری اظهار کرد: برای رفع این مشکل توجه به مباحث کارشناسی و علمی در رسیدن به شاخص های توسعه ای باید در اولویت قرار گیرد.
وی یادآور شد: استفاده از توان بالای بخش خصوصی در قالب اصل 44 قانون اساسی، تحقق سیاست های 24 گانه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و توجه به اسناد بالادستی می تواند روند دستیابی به اهداف توسعه ای و رفع مشکلات موجود را تسریع کند.
در این آئین از خدمات «حبیب الله وفایی» قدردانی و «طهمورث الیاسی بختیاری» به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
حبیب الله وفایی رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری هفته گذشته به عنوان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه معرفی شد.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.