به گزارش ایرنا و براساس اعلام روز شنبه استانداری، میرمحمد غراوی در نشست شورای برنامه ریزی و توزیع اعتبارات سال 97 گرگان اظهارداشت: قانون دستگاه های اجرایی را مکلف کرده که طرح های نیمه تمام همچون سالن های فرهنگی و هنری، ورزشی، مهمانسرا، ساختمان مسکونی، اقامتی - پذیرایی و سایر پروژه هایی که قابلیت انتقاعی وتبدیل به گردشگری دارد را با شرایط کنونی آن به بخش خصوصی واگذار کنند و فرمانداران باید در این امر نظارت داشته باشند.
وی در ادامه اعتبارات امسال مرکز استان را 657 میلیارد و 550 میلیون ریال اعلام کرد که با توجه به شاخص های مدنظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی و براساس میزان جمعیت شهری و روستایی و پهنه و وسعت شهرستان تخصیص می یابد.
به گفته وی، تلاش می شود که در اختصاص اعتبارات عقب ماندگی ها جبران و توسعه شهرستان مد نظر باشد.
معاون استاندار گلستان افزود: همچنین برای تسریع در بهره برداری از پروژه هایی با بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی تلاش می شود.
در این نشست که با حضور نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، شماری از مدیران کل گلستان و مسوولان شهرستان برگزار شد، اعتبارات مد نظر برای اجرای 190 پروژه عمرانی تخصیص داده شد.
ابوالقاسم صفوی سرپرست فرمانداری گرگان نیز از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خواست که با توجه به سکونت حدود یک چهارم جمعیت گلستان در گرگان، جدای از منابع شهرستان از محل ده درصد در اختیار استاندار گلستان نیز مبلغی به مرکز استان اختصاص یابد.
استان مرزی و شمالی گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 14 شهر ساکن هستند.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.