غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در 2 مرحله تیر و مرداد سال جاری بین دستگاه های اجرا کننده پروژه های عمرانی و اقتصادی گچساران توزیع شده است.
وی اظهار داشت: یک هزار و 482 میلیارد و 700میلیون ریال از این میزان اعتبار در 25 مرداد امسال تخصیص یافت.
وی بیان کرد: در سال 1397 یک هزار و 222 میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار نفت، 68 میلیارد ریال بودجه استانی و 145 میلیارد ریال اعتبار متوازن، 35 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و 10 میلیارد از محل ارتقای شاخص های اقتصادی برای اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: از میزان اعتبارات نفت اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی این شهرستان یکهزار و 200 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل یک سوم نفت و بقیه از محل 2 سوم نفت است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در مناطق کمتر توسعه یافته شهری این شهرستان هزینه خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این میزان اعتبار برای تکمیل 300 طرح نیمه تمام توزیع شد.
وی تصریح کرد: میزان اعتبارات گچساران امسال نسبت به سال پیش 17درصد افزایش یافته است.
تاچگرون گفت: طرح های توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری بیشترین اعتبار را در گچساران دریافت کردند.
وی ابراز کرد:300 طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان در دست اجراست.
وی ساخت جاده چهار خطه گچساران به به بهبهان، دوگنبدان باباکلان، بیمارستان نرگسی، دریاچه مصنوعی در پارک نفت و آب رسانی به زمین های کشاورزی را از مهمترین طرح های نیمه تمام در این شهرستان ذکر کرد.
شهرستان 124 هزار نفری نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.