عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال یک هزار و 218 میلیارد اعتبار نفت، 68 میلیارد بودجه استانی و 198 میلیارد ریال اعتبار متوازن برای اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: از میزان اعتبارات نفت اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی این شهرستان یکهزار و 200 میلیارد ریال از محل یک سوم نفت و 18 میلیارد ریال از محل 2 سوم نفت است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در مناطق کمتر توسعه یافته شهری این شهرستان هزینه خواهد شد.
رحیمی اظهار داشت: این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در بخش‌های مختلف هزینه خواهد شد.
وی شاخص توزیع این اعتبارات در شهرستان‌ها را بر اساس جمعیت، وسعت، برخورداری و عدم برخورداری، نیازمندی‌ها، طرح‌های نیمه تمام اعلام کرد.
فرماندار گچساران گفت: 58 درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت سال مالی 97-96 در این شهرستان تخصیص یافته است.
وی اظهار داشت: بیش از یکهزارو 560 میلیارد ریال، سال مالی 97-96 از محل 2 درصد نفت، استانی، توازن، حوادث و ماده 94 به طرح‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.
رحیمی بیان کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته در سال مالی گذشته بیش از یکهزارو 40 میلیارد ریال، از محل اعتبار 2 درصد نفت به این شهرستان بوده که از این میزان 93 درصد آن تخصیص یافته است.
وی اظهار داشت: 38 درصد اعتبارات استانی، 30 درصد از اعتبارات توازن و 49 درصد از اعتبارات 2 درصد نفت این شهرستان در سال گذشته جذب شد.
رحیمی ابراز کرد:360 طرح در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان در دست اجراست.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.