سعید نمکی روز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان های در حال احداث سلماس و خوی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات لازم با هدف تسریع در اجرای طرح های عمرانی این منطقه به موقع در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد تا پایان امسال و طرح های با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و بیشتر تا پایان سال آینده در این استان به بهره برداری می رسد.
وی به بازدیدهای برخی مدیران سازمان برنامه و بودجه از طرح های اولویت دار آذربایجان غربی طی امروز و فردا اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها بخش های مختلف طرح های بیمارستانی، آموزشی، ورزشی، ندامتگاه ها و طرح های علمی با دقت مورد بازدید قرار می گیرد تا مشکلی در خصوص تامین اعتبارات آنها ایجاد نشود.
به گزارش ایرنا سعید نمکی، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور همراه با 2 مشاور و روسای «امور سلامت و رفاه اجتماعی»، «فرهنگی، گردشگری و ورزش»، «آموزش عالی» و «آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای» به استان مرزی سفر کرده است؛ بازدید اعضای این هیات تا فردا با هدف تسریع در اجرای طرح های مهم این استان سردسیر ادامه می یابد.
'حمید پوراصغری'، رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در روز جاری به بازدید از طرح های عرصه سلامت شهرستان خوی رفته است.
'هادی جعفر نژاد'، سرپرست امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه نیز در روز جاری همراه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی به تکاب سفر کرده است.
'غلامرضا گرایی نژاد'، مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه نیز به بازدید از دانشگاه صنعتی و مجتمع دانشگاه ارومیه رفته است.
'سعید طاهری'، رییس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور نیز به بازدید از شهرستان های سردشت و اشنویه رفته است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.