چه چیزی بهتر از این‌که هتل های چابهار مشرف به منظره‌ای رویایی باشند که موجب آرامش خاطر شما در محل اقامت شوند؟ هتل‌های رو به دریا چابهار علاوه‌بر داشتن چشم‌انداز ساحل شب‌تاب دریای عمان، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که در هر زمان که بخواهید به سمت ساحل بروید و از تفریحات ساحلی بهره ببرید. از جمله این هتل‌ها که زیباترین منظره را دارند می‌توان به هتل لاله، لیپار و گراناز اشاره کرد. علاوه‌بر چشم‌انداز زیبا، این هتل‌ها با امکانات و تجهیزات قابل قبول، لبخند رضایت را بر لب مسافران ایجاد می‌کنند.

چه چیزی بهتر از این‌که هتل های چابهار مشرف به منظره‌ای رویایی باشند که موجب آرامش خاطر شما در محل اقامت شوند؟ هتل‌های رو به دریا چابهار علاوه‌بر داشتن چشم‌انداز ساحل شب‌تاب دریای عمان، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که در هر زمان که بخواهید به سمت ساحل بروید و از تفریحات ساحلی بهره ببرید. از جمله این هتل‌ها که زیباترین منظره را دارند می‌توان به هتل لاله، لیپار و گراناز اشاره کرد. علاوه‌بر چشم‌انداز زیبا، این هتل‌ها با امکانات و تجهیزات قابل قبول، لبخند رضایت را بر لب مسافران ایجاد می‌کنند.

هتل گراناز چابهار

هتل گراناز چابهار یکی از نوسازترین هتل های چابهار محسوب می‌شود و در سال 1401 بنا شده است. ساختمان لوکس این هتل با نورپردازی بسیار زیبا در شب و دربی شیشه‌ای در نزدیکی اسکله شهید بهشتی چابهار خودنمایی می‌کند. این هتل ۳ ستاره با ساختمان 6 طبقه خود بیش از 30 اتاق و واحدهای آپارتمان را در خود جای داده‌ است. اتاق‌های این هتل آپارتمان شامل آپارتمان دو خوابه دو نفره، آپارتمان دو خوابه سه نفره و آپارتمان دو خوابه چهار نفره هستند و قیمت آن‌ها از  4.060.000 تومان شروع می‌شود.

 همه آپارتمان‌های این هتل دارای آشپزخانه مجهز به ماشین لباس‌شویی و اجاق گاز هستند و مکان مناسبی برای اقامت‌های طولانی‌ مدت محسوب می‌شوند. از جمله امکانات و تجهیزات هتل گراناز چابهار می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران، خدمات تور، رمپ، گشت غیر رایگان و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. برای دسترسی به این هتل زیبا می‌توانید با آدرس  بلوار قدس - نبش خیابان جانبازان مراجعه کنید. این هتل از نظر موقعیت مکانی به جاذبه‌های دیدنی چابهار و مراکز اصلی شهر نزدیک است. از جمله این مکان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوستان ساحلی دریا بزرگ
  • حفره صخره‌ای
  • ساحل صخره‌ای
  • قصر بازی و خلاقیت کودک دردونه‌ها
  • بازار سنتی بلوکان
  • اسکله شهید بهشتی

هتل لیپار چابهار

هتل 5 ستاره لیپار چابهار با داشتن 107 اتاق در ۳ طبقه یکی از بزرگ‌ترین مراکز اقامتی ساحلی چابهار محسوب می‌شود. هتل لیپار قریب به دو دهه است که فعالیت می‌کند و با داشتن امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی، فروشگاه، سالن بیلیارد، رستوران، کافی‌شاپ و دکوراسیون داخلی توانسته رضایت مخاطبان خود را جلب کند. همچنین این هتل دو نوبت چای و یک وعده غذای گرم را برای همه مسافران فراهم می‌کند. اتاق‌های هتل لیپار چابهار شامل دو تخته، سه ‌تخته و سوئیت‌های ۳ و 4 خوابه هستند که قیمت آن‌ها از 3.533.000 تومان شروع می‌شود. با رزرو هتل لیپار چابهار می توانید به جاذبه‌های گردشگری زیر دسترسی داشته باشید:

  • مجتمع تجاری تیس
  • مجتمع تجاری ابریشم
  • ساحلی غواصی مکران
  • گورستان باستانی تیس
  • قلعه پرتقالی‌ها

 

 

رستوران مجلل هتل لیپار چابهار
رستوران مجلل هتل لیپار چابهار

 

هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار در سال 1386 در شهر چابهار بنا شده و چند سالی است که بنای آن مجدداً مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان این هتل از سنگ‌های سفید‌ رنگ ساخته شده و معماری آن متشکل از ستون‌های بسیار زیبایی است. این هتل دارای لابی بسیار بزرگ و مجللی است که سقف آن حالت گنبدی دارد و دارای مبلمان به‌منظور استراحت یا انتظار مسافران است. هتل لاله چابهار دارای ۲ طبقه بیش از 38 اتاق است که در متراژ‌‌های متفاوت ساخته شده‌اند.

اتاق‌های این هتل شامل یک تخته، دو تخته پشت به دریا، سه تخته، سوئیت دو نفره و رویال سوئیت چهار نفره هستند. قیمت اتاق‌های هتل لاله از 1,442,000 تومان برای اتاق‌های یک تخته شروع می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به تاکسی سرویس شبانه‌روزی، نمازخانه، کافی‌شاپ، رستوران، محوطه فضای سبز، سالن کنفرانس، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و اردو، لاندری، فتوکپی، فکس و خدمات اتو اشاره کرد. هتل لاله چابهار در انتهای بلوار امام خمینی و مقابل پارک الغدیر قرار دارد. جاهای دیدنی نزدیک به این هتل عبارتند از:

  • تفریحگاه ساحلی دریای کوچک
  • اسکله بهشتی
  • رستوران ساحلی خلیج
  • مجتمع تجاری تیس
  • مجتمع تجاری ابریشم

 

 

 

نمای ساختمان سفید رنگ هتل لاله چابهار
نمای ساختمان سفید رنگ هتل لاله چابهار

 

سخن پایانی

هتل‌های رو به دریا چابهار اغلب فاصله نزدیکی تا ساحل دریای عمان دارند. این هتل‌ها اغلب قدمتی اندک داشته و از لحاظ ساختمانی نوبنیاد محسوب می‌شوند. موقعیت مکانی این هتل‌ها فاصله نزدیکی تا مرکز شهر و اماکن دیدنی مانند مرکز تجاری تیس، مرکز تجاری ابریشم و ساحل صخره‌ای لیپار دارد. برای رزرو بهترین هتل‌های رو به دریا چابهار می‌توان از سایت‌های اینترنتی معتبر بهره کمک گرفت. قیمت اتاق‌های این هتل‌ها وابسته به زمان، امکانات اتاق و میزان تقاضا متفاوت است.

سوالات متداول

هتل‌های رو به دریا چابهار چند ستاره هستند؟

بسته به امکانات و خدمات آن‌ها ممکن است 3 ستاره، 4 ستاره و پنج ستاره باشند.

بهترین هتل‌های رو به دریا چابهار چه هتل‌هایی هستند؟

هتل لیپار، هتل لاله و هتل گراناز از بهترین هتل‌های رو به دریا چابهار هستند.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.