چابهار دارای رستوران‌های زیاد و متنوعی است. اما هر شهری رستوران خوب و بد دارد و از آن‌جایی که شناختی از این شهر ندارید و یک گردشگر هستید، بهتر است با بهترین رستوران‌های چابهار آشنا شوید تا از غذاهای محلی این شهر لذت ببرید.

بهترین رستوران‌های چابهار کدام رستوران‌ها هستند؟ شگم‌گردی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک سفر است که لازمه آن آشنایی با غذاهای محلی و بهترین رستوران‌های یک شهر است. اگر با تور چابهار به این بندر زیبا سفر کردید، لذت امتحان غذاهای محلی در بهترین رستوران‌های آن را از دست ندهید. بت ماش، تخلان، تباهگ، دوغ پا، املت سوزی، تنورچه، کراهی میگو، پلو زعفرانی و... از جمله مهم‌ترین غذاهای محلی چابهار هستند. اگر شما هم دوست دارید انواع این غذاهای محلی را در بهترین رستوران‌های چابهار امتحان کنید، همراه ما باشید تا با این رستوران‌ها آشنا شوید.


 

لیست بهترین رستوران‌های چابهار


چابهار دارای رستوران‌های زیاد و متنوعی است. اما هر شهری رستوران خوب و بد دارد و از آن‌جایی که شناختی از این شهر ندارید و یک گردشگر هستید، بهتر است با بهترین رستوران‌های چابهار آشنا شوید تا از غذاهای محلی این شهر لذت ببرید.

  • رستوران مکران

  • رستوران بلوچ

  • رستوران براسان

  • رستوران خلیج

  • رستوران تهرانی

  • رستوران پیتو

  • رستوران کلاسیک

  • رستوران دهلی

رستوران مکران؛ رستوران ساحلی چابهار

این رستوران از جمله بهترین رستوران‌های این منطقه است که با سرو غذا در این رستوران با یک تیر دو نشان زده‌اید. در واقع هم غذا می‌‎خورید و هم از چشم‌انداز زیبای دریا لذت کافی را می‌‎برید. این رستوران دارای موسیقی زنده است که حسی بی‌نظیر را در زمان غذا خوردن به شما می‌‎دهد. منوی رستوران نیز شامل غذاهای سنتی و محلی چابهار، منوی کافی‌شاپ و غذاهای فست‌فودی است. پیشنهاد می‌‎کنیم اگر با تور چابهار به این شهر سفر کردید، تجربه و لذت یک وعده غذایی در این رستوران را از دست ندهید.

آدرس رستوران مکران: چابهار – خیابان امام خمینی – جنب هتل لاله

شماره تماس رستوران مکران: ۰۵۴۳۵۳۲۳۴۹۴

ساعت کاری رستوران مکران: همه روزه از ۸ الی ۱۶

رستوران بلوچ؛ بهترین رستوران برای لذت از غذاهای محلی

در میان بهترین رستوران‌های چابهار، رستوران بلوچ دومین رستوران است. این رستوران در یک منطقه آرام و ساحلی قرار دارد و بهترین رستورانی است که می‌‎توانید از غذاهای سنتی چابهار لذت ببرید. در این رستوران با منویی متنوع از جمله کراهی ماهی، میگو، بریانی ماهی، بتو ماش، کورک و بتوهواری روبه‌رو هستید. این رستوران قیمت مناسبی داشته و فضایی ساده و آرام دارد. کیفیت غذاهای رستوران بلوچ آن قدری بالاست که توصیه می‌‎کنیم اگر عاشق غذاهای محلی هستید سری به آن بزنید.

آدرس رستوران بلوچ: چابهار – بلوار امام، مقابل پمپ بنزین

شماره تماس رستوران بلوچ: ۰۵۴۳۳۳۲۱۸۲

ساعت کاری رستوران بلوچ: همه روزه از ۱۱ الی ۰۰:۳۰ نیمه شب

 

 

تجربه غذاهای محلی در بهترین رستوران‌های چابهار (1)

 

رستوران براسان؛ محبوب‌ترین رستوران سنتی

براسان از دیگر رستوران‌های ساحلی چابهار است که محبوب‌ترین گزینه برای گردشگران شناخته شده است. این رستوران منویی متنوع با غذاهای سنتی و محلی دارد اما قیمت غذاهای آن اندکی بالاست. اما مطمئن باشید که کیفیت غذای اینجا فوق‌العاده بالاست. یکی از ویژگی‌های جالب در مورد رستوران براسان چابهار، استقبال از مشتریان با چالی محلی است. همچنین همیشه یک کراهی رایگان را به مشتریان پیشنهاد می‌‎کند.

آدرس رستوران براسان: چابهار – پلاژ ساحلی تیس

شماره تماس رستوران براسان: ۰۹۱۵۵۴۵۲۳۳۰

ساعت کاری رستوران براسان: همه روزه از ۱۸ الی ۰۱:۳۰ نیمه‌شب

رستوران خلیج؛ یک رستوران ساحلی خاص

رستوران خلیج یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های چابهار است. از مشخصات اصلی این رستوران می‌‎توان به طراحی زیبا و نورپردازی آن اشاره کرد. این رستوران با چشم‌انداز دریای عمان، تجربه یک ناهار یا شام خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌‎دهد. از جمله غذاهای رستوران خلیج می‌‎توان به لابستر (خرچنگ)، میگو سوخاری، کباب کوبیده، کباب قفقازی، کباب سلطانی و... اشاره کرد.

آدرس رستوران خلیج چابهار: چابهار – میدان شیلات – خیابان دریا

شماره تماس رستوران خلیج: ۰۹۱۱۱۲۸۱۶۹۷

ساعت کاری رستوران خلیج: همه روزه از ۱۲ الی ۰۰:۰۰ بامداد

رستوران تهرانی؛ رستورانی با غذاهای دریایی متنوع

اگر به غذاهای دریایی علاقه‌‎مند هستید، توصیه می‌‎کنیم یک بار به رستوران تهرانی چابهار بروید. این رستوران در لیست بهترین رستوران‌های چابهار با منوی دریایی قرار می‌‎گیرد. غذاهای این رستوران به غذاهای پرادویه، گران و پرحجم معروف هستند و کیفیت بالایی دارند. البته ناگفته نماند که رستوران تهرانی به طبخ کباب‌های لذیذ شهرت دارد.

آدرس رستوران تهرانی چابهار: چابهار – بلوار امام خمینی – کنارگذر امام

شماره تماس رستوران تهرانی: ۰۵۴۳۵۳۳۴۸۳۶

ساعت کاری رستوران تهرانی: همه روزه از ۱۱ الی ۲۳


تجربه غذاهای محلی در بهترین رستوران‌های چابهار (2)

 

رستوران پیتو؛ غذاهایی لذیذ و پرحجم

در میان بهترین رستوران‌های چابهار، سری به رستوران پیتو بزنیم. این رستوران در دل هتل لاله قرار گرفته است و رستورانی دل‌باز و زیباست. در منوی رستوران پیتور شاهد انواع غذاهای سنتی ایرانی و محلی چابهار هستیم. حجم غذاهای این رستوران زیاد است و قیمت آن در برابر حجمی که دارد نسبتا مناسب است.

آدرس رستوران پیتو: چابهار – بلوار امام – طبقه همکف هتل لاله

شماره تماس رستوران پیتو: ۰۵۴۳۵۳۳۴۷۹۶

ساعت کاری رستوران پیتو: برای صبحانه از ۷ الی ۸:۳۰ – برای ناهار از ۱۲ الی ۱۴:۳۰ – برای شام از ۱۹ الی ۲۲

با جست‌وجوی عبارت «مراکز خرید و بازارهای چابهار لحظه آخر» در گوگل می‌‎توانید با بازارهای چابهار به طور کامل در وبلاگ لحظه آخر آشنا شوید.

رستوران کلاسیک چابهار؛ رستوران روباز

در میان رستوران‌های معروف چابهار برای تجربه غذاهای محلی، سری به رستوران کلاسیک بزنیم. این رستوران چشم‌اندازی زیبا دارد و رستورانی پرمشتری معرفی می‌‎شود. در منوی این رستوران می‌‎توانید انواع غذاهای سنتی، محلی چابهار، فست فود و... را امتحان کنید.

آدرس رستوران کلاسیک چابهار: منطقه آزاد چابهار – جنب هتل لیپار

شماره تماس رستوران کلاسیک چابهار: ۰۵۴۳۵۳۱۲۱۰۰

ساعت کاری رستوران کلاسیک چابهار: همه روزه از ۱۱ الی ۰۰:۰۰ بامداد

رستوران دهلی دربار؛ غذاهای محلی با قیمت مناسب

از دیگر رستوران‌های چابهار که می‌‎توانید غذاهای محلی این شهر را با قیمتی مناسب و طعمی لذیذ تجربه کنید رستوران دهلی دربار است. منوی این رستوران شامل بریانی بلوچی، مرغ تندروی، کرایی مرغ، کرایی گوشت و... است. این رستوران در بین محلی‌های چابهار طرفدار زیادی دارد و غذاهای آن به تندی و پرادویه بودن معروف است.

آدرس رستوران دهلی دربار چابهار: چابهار – بلوار توحید – بین توحید ۷ و ۹

شماره تماس رستوران دهلی دربار: ۰۹۲۱۷۵۲۹۶۰۵

ساعت کاری رستوران دهلی دربار: همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۳

بهترین رستوران‌های محلی چابهار

توصیه می‌‎کنیم اگر با تور چابهار به این بندر زیبا سفر کردید، بهترین رستوران‌های محلی آن را امتحان کنید. در مطالب فوق بهترین رستوران‌های محلی چابهار را معرفی کردیم. برای امتحان کردن غذاهای لذیذ جنوبی حداقل یک وعده را در یکی از این رستوران‌ها باشید و لذت ببرید. در وبلاگ لحظه آخر می‌‎توانید لیست کامل رستوران‌های چابهار را مشاهده نمایید. همچنین برای مشاهده قیمت انواع تور چابهار زمینی و هوایی و رزرو هتل در چابهار می‌‎توانید به صفحه رزرو هتل چابهار لحظه آخر مراجعه کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.