در این مقاله به طور کامل با هتل پارمیدا آشنا شدید. اگر هنوز در مورد انتخاب هتل پارمیدا مشهد دودل هستید، باید بدانید که این هتل خدمات و امکانات عالی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد؛ از این رو هتل پارمیدا به عنوان یکی از هتل‌های اقتصادی مشهد شناخته می‌شود و بهترین مکان برای اقامت شما خواهد بود.

هتل پارمیدا مشهد، یک هتل سه ستاره در شهر مشهد قرار دارد. این هتل در محلی نزدیک به حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است و برای زائرانی که قصد سفر به این شهر مقدس را دارند، یک گزینه عالی برای اقامت مناسب محسوب می‌شود.

با پنج طبقه و نود واحد اقامتی، این هتل در سال ۱۳۸۸ تحت عنوان یک هتل مقرون‌به‌صرفه شروع به فعالیت کرده است. در سال ۱۳۹۶، هتل مورد بازسازی قرار گرفته و حالا آماده ارائه خدمات رفاهی و امکانات برتر است.

موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که شما می‌توانید به راحتی به مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد مانند موزه نادری، خانه تاریخی توکلی، کاروانسرای بابا قدرت و خانه تاریخی داروغه دسترسی پیدا کنید. تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی، به حرم مطهر امام رضا خواهید رسید.

برای دسترسی آسان به فرودگاه، هتل ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه مجزا را فراهم کرده است. بنابراین، با رزرو آنلاین بلیط هواپیما و اقامت در این هتل، سفری بی‌نظیر را تجربه می‌کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با هتل پارمیدا مشهد آشنا شوید.

 

 

امکانات و خدمات هتل پارمیدا مشهد

امکانات هتل پارمیدا مشهد شامل سیستم اطفای حریق، تاکسی سرویس شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و ریلی رایگان است. همچنین، هتل ارائه‌دهنده خدمات مختلفی از جمله خدمات برای افراد معلول، خدمات رویدادهای ویژه، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات تور، خدمات بیدار شدن، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، اتاق مهمان و جلسات کاری، کافی نت، چاپ، فتوکپی و فکس، تلویزیون داخل اتاق و لابی، ماهواره، تلفن در لابی و اتاق، جایگاه بزرگ و زیبای آب شیرین در لابی است.

علاوه بر این، هتل دارای یک لابی با فضای خوب و ۴۰ نفر صندلی، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی است. به علاوه از تجهیزات و امکانات مناسب هتل پارمیدا نیز می‌توان یاد کرد:

  • استخر رایگان با سونای بخار و خشک و جکوزیوان حمام
  • پارکینگ رایگان برای ۳۰ خودرو
  • خدمات خشکشویی و اتو
  • اینترنت وای فای قوی
  • سیستم گرمایش و سرمایش بهینه
  • صندوق امانات
  • خودپرداز
  • بالکن
  • آسانسور
  • مبلمان مدرن و راحت
  • خدمات پذیرش ۲۴ ساعته
  • کارکنان باتجربه و مسلط به چندین زبان
  • رستوران با ظرفیت ۱۸۰ نفر
  • سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی
  • صبحانه، ناهار و شام با کیفیت
  • دارای کافه با انواع دسر و نوشیدنی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • مجهز به یخچال
  • اقامت به صورت رایگان ویژه کودکان زیر ۲ سال و نیم
  • نیم بهای اقامت برای کودکان ۲ تا ۵ سال

در این مکان اقامتی شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی، تمام پرسنل مجرب بوده و با تلاش خود سعی می‌کنند تا مهمانان خود را به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنند. یک لابی با ظرفیت ۴۰ نفر در این هتل وجود دارد، جایی که مهمانان می‌توانند تا زمان تحویل اتاق خود در آنجا انتظار بکشند.

 

 

مهمانان می‌توانند از اینترنت وای‌فای رایگان در لابی بهره‌مند شوند، با این حال ترافیک اینترنت محدود است. برای استفاده از پارکینگ، می‌توانید به لابی مراجعه کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. برای راحتی، وسایل خود را می‌توانید در اتاق چمدان نگهداری کنید.

همچنین امکان خدمات لباسشویی و خشک‌شویی نیز در این هتل وجود دارد. همچنین می‌توانید از خدمات تور گردشگری در لابی بهره‌مند شوید و جاهای دیدنی و تاریخی را کشف و بلیط‌ها را برای ورودی به برخی از این جاذبه‌ها خریداری کنید.

 

هتل پارمیدا مشهد، هتلی نزدیک به حرم امام رضا (ع) (3)

 

رستوران هتل پارمیدا مشهد

یکی از امکاناتی که هتل پارمیدا مشهد برای راحتی مسافران در نظر گرفته است، وجود رستوران در این هتل است. مسافران بعد از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و یا دیدن جاذبه‌های گردشگری مشهد، می‌توانند به هتل برگردند و غذا نوش‌جان کنند، بدون اینکه نیازی به یافتن یک رستوران مناسب و باکیفیت داشته باشند.

رستوران هتل پارمیدا مشهد که ظرفیت 170 نفر را دارد، توانسته است رضایت بسیاری از مسافران را جلب کند. در این رستوران می‌توانید هر نوع غذا را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی نیز در این رستوران سرو می‌شوند.

 

 

تنوع اتاق‌ها در هتل پارمیدا

در هتل پارمیدا مشهد، اتاق‌هایی متنوع جهت راحتی بیشتر مسافران در نظر گرفته‌شده است. این اتاق‌ها عبارتند از:

  • اتاق دوتخته دبل فولبرد: این اتاق‌ها مناسب برای دو نفر هستند و شامل صبحانه، ناهار و شام می‌شوند. در این اتاق‌ها امکان جای اضافه وجود ندارد.
  • اتاق دوتخته دبل: این اتاق‌ها نیز برای دو نفر طراحی شده‌اند و همراه با صبحانه رزرو می‌شوند.
  • اتاق سه تخته: این اتاق‌ برای سه نفر است و شامل یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل می‌شود. اقامت در این اتاق‌ها فقط با صبحانه همراه است و امکان نفر اضافه وجود ندارد.
  • اتاق سه تخته فولبرد: این اتاق‌ها نیز برای سه نفر هستند و همانند اتاق سه تخته معمولی صبحانه، ناهار و شام را شامل می‌شوند. امکان اضافه کردن نفر وجود ندارد.
  • اتاق چهار تخته: این اتاق‌ها ظرفیت 4 نفره دارند و شامل یک‌تخت دبل و دو تخت سینگل می‌شوند. اقامت در این اتاق‌ها فقط با صبحانه همراه است.
  • اتاق چهار تخته فولبرد: این اتاق نیز برای 4 نفر طراحی شده و همراه با صبحانه، ناهار و شام است. امکان نفر اضافه وجود ندارد.
  • سوئیت چهار تخته فولبرد: این سوئیت‌ها شامل یک‌تخت دبل و دو تخت سینگل می‌شوند و صبحانه، ناهار و شام به مسافرانی که این سوئیت را رزرو کنند، ارائه می‌شود.
  • سوئیت پنج تخته فولبرد: در صورتی که شما و همراهانتان به تعداد 5 نفر هستید، می‌توانید از سوئیت‌های 5 نفری این هتل استفاده کنید. این سوئیت‌ها شامل یک‌تخت دبل و 3 تخت سینگل هستند و با صبحانه، ناهار و شام اقامت می‌دهند.

 

هتل پارمیدا مشهد، هتلی نزدیک به حرم امام رضا (ع) (4)

 

جاذبه‌هایی که در نزدیکی هتل پارمیدا قرار دارند

یکی از مسائل بسیار مهم در سفرهای گردشگری و زیارتی، نزدیکی هتل در مشهد به جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های مهم شهر است. اگر هتلی دور از شهر رزرو کنید، برای رفت‌وآمد به حرم و دیدن سایر جاذبه‌های مشهد، باید وقت زیادی را صرف کنید و اگر ترافیک هم وجود داشته باشد، بسیار زمان‌بر خواهد بود.

هتل پارمیدا مشهد از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار است. جاذبه‌های مهمی در فاصله 15 دقیقه پیاده‌روی قرار دارند. به عنوان مثال، پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا، مرکز خرید آسمان، برج تجاری آکسون، مرکز خرید اطلسیه، کلیسای مسروپ مقدس، آرامگاه شیخ بهایی و مقبره پیر پالان‌دوز.

اگر علاقه‌مند به بازدید از موزه‌ها و موزه گردی هستید، همچنین می‌توانید در هتل پارمیدا اقامت کنید. زیرا در اطراف این هتل، تعداد زیادی موزه‌های وجود دارند.

موزه‌هایی همچون موزه ظروف، موزه مدال، موزه مردم‌شناسی، موزه استان قدس رضوی، موزه هنرهای تجسمی، موزه تمبر، اسکناس و سکه، موزه فرش، موزه نجوم و ساعت، موزه قرآن و موزه مردم‌شناسی در نزدیکی این هتل قرار دارند.

 

هتل پارمیدا مشهد، هتلی نزدیک به حرم امام رضا (ع) (1)

 

قوانین هتل پارمیدا

با هر رزرو اتاق در هر هتلی، شما موظف هستید به همان اصول و قوانین هتل عمل کنید. یکی از موارد مهم که باید در مورد هتل‌ها بدانید، زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها است. به عنوان مثال، هتل پارمیدا اتاق موردنظر شما را در ساعت 15:00 تحویل می‌دهد و شما نیز باید اتاق را حداکثر تا ساعت 12:00 تخلیه کنید.

قبل از رزرو اتاق در هتل‌های مختلف، منصفانه است که قوانین کنسلی را از پرسنل هتل بپرسید. در هتل پارمیدا، در صورت نیاز به کنسل کردن رزرو در ایام پیک و غیرپیک، بسته به هزینه‌های کنسلی متفاوت در روزهای مختلف، مبلغ دقیق کسری باید پس از تماس با هتل مورد استعلام و اعلام گردد.

 

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل با هتل پارمیدا آشنا شدید. اگر هنوز در مورد انتخاب هتل پارمیدا مشهد دودل هستید، باید بدانید که این هتل خدمات و امکانات عالی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد؛ از این رو هتل پارمیدا به عنوان یکی از هتل‌های اقتصادی مشهد شناخته می‌شود و بهترین مکان برای اقامت شما خواهد بود.

 

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی ایران هتل آنلاین

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.