حتما برای سفر چند روزه به جزیره برنامه‌ریزی کرده‌اید. می‌توانید در کنار خرید از مراکز تجاری، شنا و آفتاب گرفتن در پلاژهای اختصاصی و بازدید از بافت تاریخی جزیره، یک روز را به تفریح و سپری کردن اوقاتی را در یکی از اسکله های تفریحی کیش اختصاص دهید.

چنانچه علاقمندید برای یک سفر چند روزه به جنوب برنامه ریزی نمایید، کیش از جمله بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای شما می‌باشد. مقصد محبوبی که در تمام فصول سال، از گردشگران میزبانی می‌کند. جزیره کیش از جمله مقصدهایی می‌باشد که همه انتظاراتی که شما از یک سفر دارید را برآورده می‌کند. رزرو هتل های کیش مانند رزرو هتل ویدا کیش نیز می‌تواند سفر را برایتان راحت‌تر کند.

سفر به جزیره حتی در فصل گرم نیز باوجود آب و هوای گرم و مرطوب، جذاب است. ساحل‌های شنی پوشیده از صدف و مرجان که با مشاهده آن، وسوسه می‌شوید تا کفش‌ها را از پای درآورید. اینگونه با پای برهنه چند قدمی پیاده‌روی می‌کنید و در آرامش صدای موج‌ها غرق خواهید شد.؛ پرسه در اسکله های تفریحی کیش خودش دارای جذابیتی است که نگو!

اسکله بزرگ تفریحی کیش

از مهمترین و قدیمی‌ترین اسکله های تفریحی کیش که دارای سازه‌ای چوبی است، اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌باشد . در هر زمان از شبانه روز که دلتان هوای پیاده روی کرد، می‌توانید قدم زنان در عرشه پیاده‌روی کنید. اینگونه برای مدتی در انتهای عرشه بر روی آن می‌نشینید. همانطور که پاهایتان از عرشه به سمت دریا آویزان می‌باشد و ماهی‌های گوناگون زیر پایتان در حال شنا هستند، با صدای مرغان دریایی به آرامش موج‌های دریا خواهید رسید. بدون شک این تصویر گویی خود نمادی از بهشت می‌باشد.

برای آنان که برای هیجان و آدرنالین اسکله های تفریحی کیش میهمان جزیره شده‌اند، آیا پیشنهادی بهتر از غواصی و بالن سواری، جت اسکی، فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی و بنانا سواری وجود دارد؟

پکیج کاملی از تفریحات هیجان‌انگیز آبی در کیش را در این اسکله باید تجربه کنید. جت اسکی و بنانا از جمله تفریحات به نسبت قدیمی جزیره محسوب می‌شوند که اسکوتر زیردریایی به تازگی به آنها افزوده شده است.

جزیره در زیر آب‌های خود دنیای دیگری را برای شما به تصویر می‌کشد. از همین رو تجربه غواصی در زیر آب‌های خلیج فارس و مشاهده باراکودا، لاک پشت پوزه عقابی، مرجان دریایی و سفره ماهی را به هیج عنوان از دست ندهید.

این امکان را دارید تا در عرشه ساحل کشتی تفریحی کف شیشه‌ای را سوار شوید. در این کشتی که در ساحل مرجانی جزیره قرار دارد، انواع موجودات آبزی نظیر طوطیا، انواع مرجان‌ها و ماهی‌های آکواریومی را از فاصله نزدیک مشاهده خواهید کرد.

 

 

02222

 

اسکله میرمهنا

به قسمت شمال و شمال غربی جزیره سر بزنید. اسکله میرمهنا از جمله بهترین اسکله های تفریحی کیش بوده که متشکل از دو بخش است. از مسجد خاتم تا مجسمه مرد ماهیگیر بخش اصلی آن می‌باشد. انواع امکانات تفریحی و رفاهی شامل دوچرخه سواری، قایق های تفریحی و آلاچیق برای اسکان گردشگران در آن قرار داده شده است. از مجسمه مرد ماهیگیر تا میدان جاسک، بخش دوم آن بوده که این بخش در حال ساخت و اتمام می‌باشد. در آن زمین بازی برای کودکان قرار دارد.

چنانچه می‌خواهید در مسیر پیاده روی چند ساعتی را در یک پارک ساحلی زیبا، قدم بزنید و زیر سایه، در آلاچیق بنشینید و برای خودتان ماهی کبابی روی باربیکیو بپزید، اسکله میرمهنا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

و اما، سوپرایز ساحل میرمهنا چیز دیگریست! ماهیگیری تفریحی با قلاب در این بخش تنها محلی است که به گردشگران مجوز ماهیگیری می‌دهد.

در یک روز آفتابی می‌توانید همراه با قلاب ماهیگیری بر روی عرشه بنشینید. اینگونه صبر خودتان را نیز محک خواهید زد تا آدرنالین خالص را از تکان خوردن قلابی که ماهی طعمه نوک آن را گرفته است احساس کنید.

 

اسکله مرجان

یک مکان و چندین کلوپ دریایی؛ اینگونه با جت اسکی، غواصی و قایق سواری روی آب و پاراسل و شاتل و فلای بورد در آسمان می‌توانید انرژی خودتان را تخلیه نمایید.

یکی از هیجان‌انگیزترین سایت‌های غواصی جزیره در این اسکله از اسکله های تفریحی کیش قرار دارد. حتی اگر تابه‌حال تجربه‌ای از غواصی نداشته‌اید، در کلوپ‌های غواصی که کلاس‌های آموزشی کوتاه دارند، اصول اولیه به شما آموزش داده خواهد شد. دقایقی بعد شما با یک غواص همراه، در حالی که فین‌های غواصی را می‌پوشید آماده رفتن به عمق دریا می‌شوید.

ساحل مرجان از آب بسیار زلال و شفافی برخوردار است. به همین خاطر به راحتی ماهی‌های درون آب مشاهده خواهند شد. با این حال باتوجه به صخره‌ای بودن این قسمت در میان اسکله های تفریحی کیش، نمی‌توانید شنا کنید.

بعد از تفریحات آبی اگر حس گرسنگی داشتید، اسکوتر یا موتور برقی اجاره نمایید. اینگونه به سرعت خودتان را به فودکورت فودلند می‌رسانید و از غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی آن لذت خواهید برد. پیشنهاد می‌دهیم بعد از ناهار یا شام برای هضم غذا به مرکز خرید این اسکله که انواع برندهای اورجینال در آن شعبه دارند، سر بزنید.

 

 

022222222222222222

 

اسکله مارینا پارک

در میان اسکله های تفریحی کیش، در شرقی ترین بخش جزیره یک اسکله خصوصی، اسکله اختصاصی هتل مارینا می‌باشد. این اسکله با طراحی جذاب و مدرنش، یکی از لوکیشن‌های پرطرفدار برای فیلم‌ها محسوب می‌شود. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18:30 عصر استفاده از امکانات آن برای میهمانان هتل مارینا و سایر مسافرین جزیره وجود دارد.

ساحل مارینا نیز از شاتل، پاراسل، جت اسکی، تیوپ سواری و سایر تفریحات آبی برخوردار است. خالی از لطف نخواهید بود تا با پاراسل بر فراز اسکله مارینا بر روی آسمان باشید. اینگونه می‌توانید از آنجا طراحی خاص آن را تماشا نمایید.

در مارینا علاوه بر این تفریحات پر از هیجان، کافی شاپ و رستوران‌های گوناگونی وجود دارد. شما می‌توانید خودتان را در هوای گرم و مرطوبت جزیره به یک نوشیدنی شیرین و گوارا میهمان کنید. هتل ارم کیش به این اسکله نزدیک است. به همین خاطر اگر در این هتل اقامت دارید حتما به این اسکله جذاب سر بزنید.

اسکله سیمرغ

در بخش جنوب شرقی جزیره و مابین جاده جهان و مسیر دوچرخه سواری این اسکله از اسکله های تفریحی کیش واقع شده است. با این حال آنچه باعث چشم‌انداز خاص آن در بین سایر اسکله های تفریحی کیش شده است، مجسمه‌ای است از مردی کهنسال بر روی عرشه.

در پارک ساحلی سیمرغ، پینگ پنگ، زمین بدمینتون،پیست اسکیت و مسیر تندرستی و پیاده روی وجود دارد. از این رو در کنار تفریحات آبی چنانچه علاقمند بودید کمی ورزش کنید یا در طول سفر خود سرگرمی متفاوتی را داشته باشید این فضاهای ورزشی ساحل را پیشنهاد می‌دهیم.

از جاذبه‌های نزدیک به اسکله سیمرغ، دلفیناریوم جزیره کیش می‌باشد. پارک دلفین‌ها از جمله مکان‌هایی است که برای کودکان در سفر به کیش بسیار جذاب و دوست داشتنی به حساب می‌آید در دلفیناریوم شما علاوه بر آنکه با دلفین‌های باهوش، شنا می‌کنید، از باغ پرندگان و تونل خزندگان نیز می‌توانید بازدید کنید.

پارک دلفین کیش از دو استخر بزرگ آب شیرین و شور برای دلفین‌ها و کوسه‌ها برخوردار است. بدون شک هیجان کودکانی که به دلفین‌ها نزدیک می‌شود تا آنها را لمس کنند، تجربه ای فراموش نشدنی برای والدین است.

 

جمع بندی

حتما برای سفر چند روزه به جزیره برنامه‌ریزی کرده‌اید. می‌توانید در کنار خرید از مراکز تجاری، شنا و آفتاب گرفتن در پلاژهای اختصاصی و بازدید از بافت تاریخی جزیره، یک روز را به تفریح و سپری کردن اوقاتی را در یکی از اسکله های تفریحی کیش اختصاص دهید. بدون شک زیبایی کیش، آرامش و تفریحات و سرگرمی‌های این جزیره مهمان نواز، پایان ناپذیر می‌باشد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی ایران هتل آنلاین

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.