بهترین هتل های بوشهر برای سفر در پاییز سفر به بوشهر و اقامت در هتل های بوشهر و گذراندن اوقاتی خوش در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس می‌تواند سفر خاطره‌انگیزی به‌شمار آید.

سفر به بوشهر و اقامت در هتل های بوشهر و گذراندن اوقاتی خوش در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس می‌تواند سفر خاطره‌انگیزی به‌شمار آید. استان بوشهر از دیگر استان‌های زیبا‌ی کشور است که هر ساله پذیرای مسافران زیادی می‌باشد.

بوشهر با توجه به اینکه از شهرهای جنوب کشور با آب‌وهوایی گرم و شرجی است اما در فصل پاییز آب‌و‌هوای بسیار دلچسبی دارد. آب‌وهوای خنک پاییز باعث شده تا گردشگران زیادی در فصل پاییز به بوشهر سفر کنند. به طور کلی شهر بوشهر نیز مانند اکثر شهرهای جنوب در فصل پاییز، حال‌وهوایی بهاری و وصف نشدنی دارد که بهترین زمان سفر به شهر بوشهر و دیار رئیس علی دلواری می‌باشد.

احتمالا برای کسانی که قصد سفر به بندر بوشهر در فصل پاییز را دارند این سوال پیش بیاید که بهترین هتل های بوشهر کجاست؟

 

معرفی بهترین هتل های بوشهر

مسافرانی که قصد سفر به ‌بوشهر را دارند و خواهان اقامت در بهترین هتل های بوشهر هستند. هتل پنج ستاره و ۴ ستاره در بوشهر ساخته نشده است.  هتل‌های بوشهر سه ستاره هستند که از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردارند و اقامتی راحت و خوشی را برای مهمانان خود فراهم می‌آورند.

هتل دلوار

 هتل سه ستاره دلوار از بهترین هتل های بوشهر شناخته شده است. این هتل در نزدیکی ساحل بنا شده است و‌ با معماری زیبای جنوبی، مدیریت و پرسنل باتجربه و کاردان آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران خود هستند. موقعیت مکانی خوب هتل دلوار سبب شده تا گردشگران به‌راحتی  به دریا دسترسی داشته باشند و اقامتی شیرین را تجربه کنند.

هتل دلوار در نزدیکی شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر قرار دارد که فاصله زمانی از هتل دلوار تا بازار اصلی بوشهر ۱۰ دقیقه و تا بافت سنتی این شهر ۱۵ دقیقه می‌باشد. هتل دلوار از ۶ طبقه و ۶۵ واحد اقامتی که شامل اتاق‌های دوتخته دبل، دوتخته توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک نفره و دو نفره تشکیل شده است. تمام واحدهای هتل طراحی و چیدمان زیبا و عالی دارند و تمام امکانات رفاهی در این اتاق‌ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

 

بهترین هتل های بوشهر برای سفر در پاییز (3)

 

از مهمترین امکانات و خدمات این هتل رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت، لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری، باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه، پارکینگ، تاکسی سرویس و... را می‌توان نام برد.

هتل ناکو

هتل سه‌ستاره ناکو یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر است که در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل چشم اندازی زیبا به خلیج فارس و فاصله کمی با ساحل‌ دریا دارد. هتل ناکو مقابل اسکله جلالی واقع شده و موقعیت مکانی خوبی برای دسترسی راحت‌تر به بازار اصلی و بافت سنتی شهر دارد‌.هتل ناکو دارای ۶ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی شیک وزیبا با امکاناتی مدرن و مجهز است.

 

نکته جالب توجه این است که واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه می‌باشد البته علی‌رغم آن، رستوران‌های درجه یک‌ و عالی این هتل آماده پذیرایی از مهمانان هتل هستند. از دیگر امکانات هتل کافی شاپ، اینترنت، سالن همایش، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت، سالن همایش، سالن اجتماعات، خودپرداز، پارکینگ، صندوق امانات، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، رمپ ویژه ویلچر معلولین و... می‌توان نام برد.

هتل پرواز

یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر هتل سه ستاره پرواز است. چشم انداز هتل به دلیل نزدیکی به ساحل دریا بسیار زیبا است. این هتل دارای ۳۲ واحد اقامتی در یک محوطه بزرگ می‌باشد. امکانات هتل پرواز عبارتنداز: روم سرویس، لاندری، نمازخانه، فضای سبز، اینترنت پرساعت، پارکینگ و... در روبه‌روی هتل پرواز، پارک مرجان قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های هتل، دسترسی آسان به فرودگاه بوشهر است. از جمله مکان‌های دیدنی، که در نزدیکی هتل پرواز قرار دارند می‌توان به مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه و موزه دریا و دریانوردی اشاره کرد.

 

بهترین هتل های بوشهر برای سفر در پاییز (2)

 

هتل پلاس

این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از هتل ناکو این هتل از بهترین هتل های بوشهر است. هتل پلاس در نزدیکی ساحل واقع شده و دسترسی راحتی به دریا و مراکز خرید دارد و مسافران می‌توانند در ساحل قدم بزنند.

این هتل دارای پنج طبقه و لابی زیبا و امکانات مورد پسند مهمانان است. امکانات هتل رستوران، کافی شاپ، اینترنت، لاندری، فروشگاه، کتابخانه، خدمات باربری و.. را می‌توان نام برد.

هتل سیراف

یکی از هتل‌های بوشهر، هتل دوستاره سیراف است. از موارد مهم این هتل موقعیت مکانی خوب آن بوده که علی‌رغم نزدیکی به دریا به جاهای دیدنی شهر و فرودگاه نیز نزدیک است. هتل سیراف از سه طبقه و ۳۹ اتاق اقامتی تشکیل شده است. امکانات هتل از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت، شبکه پخش فیلم، خدماتCIP، خدمات باربری و خدمات تهیه بلیط و... است.

هتل دریاکنار

یکی از بهترین هتل های بوشهر ، هتل تازه تأسیس دریاکنار است که در سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد. این هتل دارای ۵ طبقه و ۱۷ واحد اقامتی مرتب و تمیز و شیک شامل  اتاق‌های یک تخته و دوتخته، سه تخته معمولی و VIP است. هتل دریاکنار جزء هتلهای ارزان و قیمت مناسب، بوشهر است.

هتل دسترسی خوب و راحتی به دریا و ساحل، جاذبه‌های تاریخی از جمله عمارت گلشن، عمارت دهدشتی دارد. از عواملی که هتل دریاکنار مورد پسند مهمانان و مسافران قرار گرفته قیمت ارزان، خدمات و امکانات مناسب، پرسنل باتجربه و آموزش دیده، موقعیت مکانی خوب می‌باشد.

هتل هیرون

هتل دوستاره هیرون در خیابان ولیعصر و نزدیک ساحل دریا ساخته شده است. فاصله زمانی پیاده‌روی تا ساحل دریا ۱۰ دقیقه و تا بازار قدیمی بوشهر حدودا سه‌ کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های این هتل دارای آشپزخانه مستقل می‌باشد و دارای امکاناتی همچون رستوران، اینترنت، پارکینگ، خشکشویی و لابی است‌.

هتل آسمان

هتل آسمان، هتلی مقرون‌به‌صرفه و با قیمتی مناسب به‌شمار می‌رود. این هتل آپارتمان دارای واحدهای اقامتی یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه است و امکانات خوب و قابل قبولی دارد. امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، آسانسور، نمازخانه، سیستم اعلام حریق و... را می‌توان اشاره کرد.

هتل آپارتمان آسمان علی‌رغم اینکه تک‌ستاره است اما با امکانات و واحدهای اقامتی مرتب و تمیز و قیمت مناسب توانسته نظر مسافران و مهمانان را جلب کرده و جزء بهترین هتل های بوشهر به‌شمار می‌آید.

معرفی بهترین اقامتگاه‌های بوشهر

اقامتگاه بوم‌گردی حاج‌رئیس

اقامتگاه حاج رئیس یک اثر تاریخی می‌باشد که در بافت قدیم شهر واقع شده و قدمت آن به دوره قاجار برمی‌گردد. این اقامتگاه دارای هفت واحد اقامتی است که کف خواب می‌باشند و حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یخچال دارند. از امکانات دیگر این اقامتگاه راهنمای محلی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت و سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

 

بهترین هتل های بوشهر برای سفر در پاییز (1)

 

اقامتگاه بوم‌گردی نصوری

اقامتگاه بوم‌گردی نصوری با ۸۰ سال تجربه از قدیمی‌ترین و بهترین اقامتگاه‌های بوشهر است. اقامتگاه بوم‌گردی نصوری خانه قدیمی شیخ جبار نصوری بوده که مورد بازسازی قرار گرفته و تبدیل به اقامتگاه بوم‌گردی شده است.‌ اتاق‌های این اقامتگاه کف خواب است و دارای سرویس بهداشتی و حمام می‌باشند. امکانات این اقامتگاه پارکینگ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی، وسایل خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

اقامتگاه بوم‌گردی مان

اقامتگاه سنتی مان با قدمت ۷۰ سال، اقامتگاهی دنج و قدیمی است. این خانه قدیمی در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و به اقامتگاه بومگردی تبدیل شد. اقامت در  این مکان، تجربه یک زندگی سنتی بوشهری در کنار درختان نخل و صبحانه محلی را به مهمانان و مسافران خود هدیه می‌دهد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.