منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برای تمام مشاغلی که به فناوری اطلاعات وابسته هستند یک الزام مطلق است. اگر سروری را اداره می کنید – صرف نظر از اینکه یک پشتیبان کوچک یا رک های سرور سفارشی باشد – UPS یک ضرورت مطلق است!

قطع برق به دلیل آب و هوای طوفانی، سیل، قطع شدن شبکه برق یا حتی یک اتصال کوتاه جزئی در دفتر کار امری اجتناب ناپذیر است.  وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌توانید با آرامش تماشا کنید که کارمندان شما می‌توانند با خیال راحت فناوری اطلاعات شما را اداره کنند یا در مورد از دست دادن داده‌هایی که کسب‌وکارتان متحمل خواهد شد وحشت کنید.

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برای تمام مشاغلی که به فناوری اطلاعات وابسته هستند یک الزام مطلق است. اگر سروری را اداره می کنید – صرف نظر از اینکه یک پشتیبان کوچک یا رک های سرور سفارشی باشد – UPS یک ضرورت مطلق است!

یک یو پی اس در هسته خود از یکسو کننده > باتری یو پی اس > اینورتر تشکیل شده است. یکسو کننده جریان متناوب (AC) را از پریز دیوار دریافت می کند و برای شارژ باتری ها آن را به جریان مستقیم (DC) تبدیل می کند. هنگامی که یو پی اس تلفات برق را تشخیص می دهد، اینورتر برق DC را از باتری به برق AC تبدیل می کند تا سیستم های IT شما را تامین کند.

یو پی اس ها در بسیاری از پیکربندی های مختلف در دسترس هستند، برای این که یک خرید موفقیت آمیز داشته باشید و از این که مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نمی شود اطمینان خاطر حاصل کنید، از ارائه دهنده راه حل های IT در مورد نوع UPS ای که باید برای تاسیسات خود تهیه کنید بپرسید.

 به طور معمول، یک کسب و کار از یک بسته باتری بزرگ برای سرورهای حیاتی و عملیات IT استفاده می کند و همچنین ممکن است از یک سیستم UPS کوچکتر با باتری صبا کمتر برای رایانه های فردی استفاده کند.

مزایای داشتن یو پی اس برای کسب و کار شما چیست؟

سیستم‌های UPS به جلوگیری از از دست رفتن داده‌ها و پیشگیری از خرابی داده‌ها کمک می‌کنند و به سیستم‌های عملیاتی کلیدی اجازه می‌دهند تا در اثر قطع یا خاموشی برق کار خود را حفظ کنند. در اینجا برخی از مزایای اصلی استفاده از سیستم یو پی اس در دفتر شما آورده شده است. از آنجایی که آنها در بسیاری از پیکربندی‌های مختلف در دسترس هستند، با یک ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده در مورد اینکه سیستم برای کسب و کار شما مناسب است صحبت کنید.

یک یو پی اس به کارکنان شما زمان می دهد تا داده های خود را ذخیره کنند و سیستم های خود را با خیال راحت خاموش کنند. در مورد سرورها، تداوم ضروری است زیرا داده های ذخیره شده در چندین درایو ممکن است خراب شوند.  یک یو پی اس، منبع برق از دیوار را قبل از اینکه برای تغذیه وسایل الکترونیکی حساس وارد عمل  شود، برسی می کند.

 تغییرات در ولتاژ، هر چند جزئی و جریان نامنظم تأثیر مضری بر باتری 2 ولت اسیدی دارد، که برای کارکردن در تلرانس‌های الکتریکی محدود طراحی شده‌اند. به این ترتیب، یک یو پی اس می تواند به افزایش عمر سیستم شما کمک کند و خطر خرابی سخت افزاری غیرمنتظره را کاهش دهد.

آیا کسب و کار شما به UPS نیاز دارد؟

هر کسب و کاری می تواند از سیستم های UPS بهره مند شود. با یک نمایندگی فروش دستگاه یو پی اس با تجربه ، در مورد راه اندازی یو پی اس مقرون به صرفه که نیازهای شما را برآورده می کند و مقرون به صرفه است صحبت کنید. موسساتی مانند بیمارستان‌ها، شرکت‌های مالی، دانشگاه‌ها و کسب‌وکارهای وابسته به وظایف حیاتی داده‌ها یک نیاز آشکار به UPS دارند. شرکت‌های رسانه‌ای و بازاریابی باید از آپ‌تایم اطمینان حاصل کنند و می‌توانند با یک UPS نیز لایه‌ای از حفاظت را به عملکرد خود اضافه کنند.

منبع تغذیه اضطراری (UPS) جریان برق تمیز، ثابت و بدون وقفه را به سیستم‌ها و عملیات ضروری شما تضمین می‌کند و از داده‌های شما در برابر نوسانات انرژی و قطع برق که می‌تواند منجر به خرابی شود، محافظت می‌کند.  

برخلاف یک مولد پشتیبان که شروع به کار آن مدتی طول می کشد، یک یو پی اس می تواند برق را فورا تامین کند، از داده ها و ماشین آلات شما محافظت می کند و شما را قادر می سازد فایل ها را ذخیره کنید و با خیال راحت دستگاه خود را خاموش کنید. مثل باتری موتور شما که در زمان غیر فعال بودن موتور انرژی خود را از باتری تامین می کند.

خطرات از دست دادن برق:

از دست دادن قدرت می تواند برای کسب و کار شما فاجعه بار باشد. در دنیای داده‌محور ما که تقریباً همه شرکت‌ها به فناوری متکی هستند، بسیار مهم است که این سیستم‌ها برای جلوگیری از خطرات زیر فعال بمانند.

از دست دادن درآمد - اگر کارمندان به دلیل از دست دادن قدرت قادر به کار نباشند، در معرض خطر از دست دادن درآمد ارزشمند قرار خواهید داشت. به طور متوسط، قطع برق می تواند برای کسب و کارهای کوچک در هر ساعت از کار افتادگی، هزینه چشم گیری داشته باشد.

کار ذخیره نشده - هیچ چیز خسته کننده تر از از دست دادن کار ذخیره نشده نیست. پس از یک یو پی اس که به شما امکان می دهد کار خود را به درستی ذخیره کنید و به شما اجازه می دهد تا با قطع برق کار کنید، استفاده کنید. ساختار برخی باتری های یو پی اس با باتری لیفتراک برقی شباهت دارد.

حفاظت از داده ها - آسیب به رایانه یا سرور شما در نتیجه کمبود برق می تواند منجر به از دست رفتن داده های مهم شود که می تواند برای تجارت شما بسیار مهم باشد.

اتلاف وقت – اگر کار به دلیل قطع برق از بین برود، کارمندان شما برای انجام مجدد کارهایی که قبلاً انجام داده‌اند وقت خود را از دست می‌دهند و در زمانی که برق خاموش است بهره‌وری کمتری خواهند داشت. یک یو پی اس در حین کار به شما آرامش می دهد و اطمینان حاصل می کند که زمان و تلاش شما هرگز تلف نمی شود.

ریسک شهرت - اگر کسب و کار شما دچار قطع برق شود که خطرات فوق را ایجاد می کند، مشتریان ممکن است احساس کنند داده ها و اعتماد آنها در بین رقبای شما بهتر است. یک یو پی اس تضمین می کند که می توانید بدون ترس از دست دادن داده ها و در نهایت مشتریان به تجارت خود ادامه دهید.

رایانه‌های رومیزی – برخلاف لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های رومیزی دارای بسته باتری نیستند و بنابراین با قطع برق بلافاصله خاموش می‌شوند. اضافه کردن یک یو پی اس به هر رایانه ای عالی خواهد بود، اما در واقع، ابتدا باید از مواردی که در کسب و کار حیاتی هستند محافظت کنید.

تجهیزات شبکه - اگر کسب و کار شما به خدمات مجازی متکی است و به ارتباطات آنلاین وابسته است، ارزش افزودن یک یو پی اس را برای محافظت از تمام تجهیزات ضروری دارد.

همانطور در هنگام خرید باتری واریان به شرکت صبا باتری اعتماد کرده اید، در هنگام خرید باتری یو پی اس هم می توانید با خیال راحت به کیفیت محصولات و اطلاعات کارشناسان این شرکت اعتماد کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.