همیشه باید ظرفیت بار سیستم یو پی اس خود را قبل از خرید ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که می تواند نیازهای الکتریکی فعلی شما را برطرف کند. اما وقتی این نیازها تغییر کنند چه اتفاقی می افتد؟ ارتقاء تجهیزات موجود می تواند باعث افزایش بار شود که ممکن است از ظرفیت سیستم فعلی شما بیشتر شود. اگر این مورد برای شما صادق است، سرمایه گذاری در جایگزینی قدرتمندتر برای اطمینان از منبع تغذیه بدون وقفه در زمان اوج استفاده ضروری است.

برای هر کسب و کاری که به برق و تجهیزات الکترونیکی متکی است، پشتیبان باتری یا منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) ضروری است. یک یو پی اس در هنگام قطع برق به عنوان منبع تغذیه عمل می کند و از داده ها، وسایل الکترونیکی و سایر تجهیزات شما در برابر آسیب ناشی از نوسانات برق محافظت می کند. با این حال، اگر به طور منظم وضعیت UPS خود را ارزیابی نمی کنید، ممکن است کسب و کار خود را در معرض خطر قرار دهید. بیایید به برخی از نشانه ها نگاه کنیم که نشان می دهد ممکن است زمان جایگزینی فرا رسیده باشد.

سن پشتیبان یا باتری یو پی اس شما

مهم نیست که باتری پشتیبان یا یو پی اس شما چقدر خوب نگهداری می شود، عمر آن در نهایت به آن خواهد رسید. میانگین طول عمر باتری یو پی اس بسته به نوع و کاربرد آن متفاوت است. با این حال، بیشتر باتری ها عمر مورد انتظاری بین سه تا پنج سال دارند. اگر بیش از پنج سال است که باتری خود را تعویض نکرده اید، ریسک بزرگی را متحمل  شده اید..

بار مورد انتظار در مقابل بار واقعی

همیشه باید ظرفیت بار سیستم یو پی اس خود را قبل از خرید ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که می تواند نیازهای الکتریکی فعلی شما را برطرف کند. اما وقتی این نیازها تغییر کنند چه اتفاقی می افتد؟

ارتقاء تجهیزات موجود می تواند باعث افزایش بار شود که ممکن است از ظرفیت سیستم فعلی شما بیشتر شود. اگر این مورد برای شما صادق است، سرمایه گذاری در جایگزینی قدرتمندتر برای اطمینان از منبع تغذیه بدون وقفه در زمان اوج استفاده ضروری است.

سرمایه گذاری در حفاظت از توان قابل اعتماد برای هر کسب و کار مدرن ضروری است - اما مهمتر از آن ارزیابی منظم وضعیت سیستم حفاظتی است تا مسائل را قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی شناسایی کنید.

با آگاهی از این شاخص‌های کلیدی که ذکر شد می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه از باتری صبا قابل اعتماد پشتیبان یا منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) استفاده می‌کنید.

هنگامی که شما در حال اجرای یک کسب و کار حیاتی هستید، به در دسترس بودن 24 ساعته از سیستم‌های UPS خود نیاز دارید تا 100% مواقع در دسترس باشند. به عنوان مثال، در صنعت مراقبت های بهداشتی، بسیار مهم است که برق در سراسر بیمارستان همیشه در دسترس باشد تا از خرابی که می تواند منجر به فاجعه شود جلوگیری شود.

هنگامی که یک سیستم UPS فراخوانی می شود باید عملیاتی باشد و به همین دلیل است که سرویس و نگهداری منظم برای هر کسب و کاری حیاتی است. در اینجا مزایای نگهداری سیستم UPS شما به خوبی وجود دارد:

افزایش طول عمر سیستم یو پی اس

دور از چشم، دور از ذهن راه حلی برای سیستم های قدرت حیاتی ماموریت مانند سیستم های UPS و ژنراتور نیست. سرویس و نگهداری منظم برای قابلیت و قابلیت اطمینان سیستم شما در دراز مدت حیاتی است. یک سیستم UPS از اجزای بسیاری تشکیل شده است، از جمله مواردی که نیاز به سرویس و نگهداری منظم برای طولانی‌تر کردن کارکرد مداوم سرمایه‌گذاری شما دارند.

به عبارت ساده، تعمیر و نگهداری منظم تمام اجزای UPS شما می تواند تضمین کند که طول عمر سیستم خود را به حداکثر می رسانید.

سیستم خود را در عملکرد بهینه نگه دارید.

تیم صبا باتری متشکل از مهندسین بسیار آموزش دیده در سراسر کشور  به صورت استراتژیک واقع شده اند و از پشتیبانی سراسری اطمینان حاصل می کنند. آنها در کارخانه با طیف وسیعی از سیستم های UPS و سیستم های ژنراتور Powertecnique آموزش دیده اند. ما اطمینان می‌دهیم که همه مهندسان طیف گسترده‌ای از قطعات یدکی را حمل می‌کنند تا در صورت لزوم، برای اولین بار تعمیر را انجام دهند.

در دراز مدت پول خود را پس انداز کنید.

انجام تعمیر و نگهداری معمول در طول عمر سیستم UPS شما از خرابی ها قبل از وقوع جلوگیری می کند و نیاز به اقدامات اضطراری را در مراحل بعدی برطرف می کند. تعمیر و نگهداری روتین اجزای حیاتی یک یو پی اس مانند خازن ها، فن ها و باتری ها ضروری است. نگهداری از باتری 2 ولت 200 آمپر به حفظ طول عمر این قطعه مهم کمک زیادی می کند.

خطر خرابی یا اختلال را کاهش دهید.

قراردادهای سرویس و نگهداری سیستم UPS به شما آرامش می دهد که در صورت قطع برق، برق پشتیبان در دسترس خواهد بود. تلفات درآمد فروش مستقیم را به حداقل برسانید، در برابر خطر از دست دادن دائمی داده ها محافظت کنید و از بیش از حد برای تعمیر/تعویض سیستم های متاثر از مشکلات منبع تغذیه جلوگیری کنید.

خطرات عدم نگهداری سیستم یو پی اس شما به خوبی چیست؟

خطر قطع بحرانی برق

سیستم‌های UPS از انرژی حیاتی برای بسیاری از صنایع مانند مراکز داده، مراقبت‌های بهداشتی، مالی، خرده‌فروشی، حمل‌ونقل، MOD محافظت می‌کنند . با حفظ نکردن سیستم یو پی اس خود، هنگامی که قطع برق رخ می دهد، این امر می تواند از جهات مختلفی برای کسب و کار شما گران تمام شود. در برخی از صنایع، مانند مراقبت های بهداشتی به عنوان مثال، قطع برق حتی می تواند کشنده باشد.

همیشه قبل از این که دیر شود به فکر خرید باتری جدید برای جایگزین کردن باتری قدیمی باشید ، این قانون را برای همه باتری ها حتی باتری موتور هم رعایت کنید.

در دراز مدت پرهزینه است.

باتری ها منبع تغذیه DC پشتیبان برای تحمل هر باری هستند که می توانند در اثر عدم نگهداری و محیط زیست آنها به ویژه دما تخریب شوند و جایگزینی آنها پرهزینه باشد. در برخی موارد، باتری ها می توانند تا 50 درصد از هزینه خرید یو پی اس را تشکیل دهند.

نگهداری از سیستم یو پی اس شما می تواند در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی کند، از بار شما محافظت کند و خیال شما را راحت کند که برق شما محافظت می شود.

خرابی غیرمنتظره

اجزای UPS مانند خازن ها، فن ها و باتری ها دارای طول عمر طراحی هستند که نیاز به بررسی منظم دارند. بدون تعمیر و نگهداری معمولی، هنگامی که در هنگام قطعی غیرمنتظره فراخوانی شود، ممکن است از کار بیفتند. تعویض خازن‌ها، فن‌ها و باتری‌ها می‌تواند باعث خرابی در حین اتمام کار شود و باعث شود یو پی اس شما آفلاین باشد یا در کنارگذر تعمیر و نگهداری باشد.

فراموش نکنید در نگهداری از باتری لیفتراک برقی هم باید این نکات را ریز به ریز رعایت کنید تا امکان استفاده از نهایت طول عمر و عملکرد مفید باتری برای شما فراهم شود.

هر چند وقت یکبار باید تعمیر و نگهداری سیستم UPS خود را رزرو کنید؟

سیستم های یو پی اس معمولاً به صورت سالانه یا سالی دو بار نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. اگر UPS یا سیستم ژنراتور شما برای بررسی تعمیر و نگهداری به تاخیر افتاده است، برای بحث در مورد نکات تعمیر و نگهداری برای جلوگیری از هرگونه مشکل با خطرات ذکر شده در بالا، با کارشناسان امداد باتری تماس بگیرید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.