اگر انرژی باتری شما تمام شود، کل سیستم پشتیبان بی فایده است، به همین دلیل مهم است که باتری یو پی اس خود را به طور منظم آزمایش کنید و زمانی که دیگر قابل استفاده نیست، آن را تعویض کنید. هر زمان که نیاز به خرید باتری ups جدید پیدا کردید، می توانید با کارشناسان امداد باتری ارتباط برقرار کنید و باتری مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت از این نمایندگی رسمی خریداری کنید.

یک واحد UPS منبع با ارزشی از نیروی پشتیبان در هنگام قطع شدن برق است. یک نکته مهم که باید در نظر داشت این است که یک یو پی اس فقط به اندازه باتری داخل آن خوب است.

اگر انرژی باتری شما تمام شود، کل سیستم پشتیبان بی فایده است، به همین دلیل مهم است که باتری یو پی اس خود را به طور منظم آزمایش کنید و زمانی که دیگر قابل استفاده نیست، آن را تعویض کنید. هر زمان که نیاز به خرید باتری ups جدید پیدا کردید، می توانید با کارشناسان امداد باتری ارتباط برقرار کنید و باتری مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت از این نمایندگی رسمی خریداری کنید.

باتری یو پی اس چند بار باید تعویض شود؟

طول عمر باتری UPS شما به نوع باتری و محیطی که در آن استفاده می کنید بستگی دارد. یک باتری استاندارد SLA معمولا بین سه تا پنج سال دوام می آورد، در حالی که یک باتری SLA با شرایط نگهداری عالی می تواند بیش از ده سال عمر کند.

 به خاطر داشته باشید که اینها فقط میانگین هستند و به هیچ عنوان صد در صد نمی توان به این زمان بندی ها اکتفا کرد. باتری های یو پی اس در صورت استفاده در محیط های مخصوصا گرم یا مرطوب ممکن است زودتر از کار بیفتند.

برای این که بتوانید طول عمر باتری را حفظ کنید باید در نظر داشته باشید که از قرار گرفتن باتری در چنین شرایطی جلوگیری کنید و اجازه ندهید گرما طول عمر باتری سیستم یو پی اس شما را کاهش دهد.

باتری یو پی اس یک جزء کلیدی در هر سیستم منبع تغذیه بدون وقفه است. باتری‌های یو پی اس، برق پشتیبان را در صورت قطع برق یا سایر قطعی برق تامین می‌کنند و اطمینان می‌دهند که تجهیزات و سیستم‌های حیاتی می‌توانند آنلاین و عملیاتی باشند.

بدون باتری 2 ولت اتمی که به درستی کار می کند، کسب و کارها و سازمان ها در معرض خطر از دست دادن داده ها، خرابی، از دست دادن کسب و کار و احتمال از دست دادن جان در برخی موارد خواهند بود. به همین دلیل مهم است که نکات کلیدی در مورد باتری های UPS بدانید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد باتری های UPS هستید، به خواندن ادامه دهید.

1. باتری یو پی اس چگونه کار می کند؟

باتری UPS یکی از اجزای کلیدی یک سیستم منبع تغذیه بدون وقفه است. باتری‌های یو پی اس، برق پشتیبان یو پی اس را در صورت قطع برق یا قطعی برق دیگر تامین می‌کنند و تضمین می‌کنند که تجهیزات و سیستم‌های حیاتی می‌توانند آنلاین و عملیاتی باشند.

2. یو پی اس از چه نوع باتری برای کارکرد استفاده می کند؟

سیستم‌های UPS معمولاً از باتری‌های سرب اسیدی تنظیم‌شده دریچه (VRLA) استفاده می‌کنند، این باتری‌ها به همین نام خوانده می‌شوند و حتی شبیه به نوع باتری موتور هستند، اما در واقع به طور خاص برای کار با بارهای صنعتی مانند UPS ساخته شده‌اند.

3. هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض باتری یو پی اس خود دارم؟

طول عمر باتری یو پی اس بسته به نوع و مدل باتری متفاوت است، اما بیشتر باتری ها معمولاً هر 3 تا 5 سال برای عمر استاندارد یا 5  تا 6  سال برای عمر طولانی نیاز دارند.

 عمر مفید عبارت است از مدت زمانی که یک باتری در شرایط بهینه دوام می آورد و عمر معمولی  باتری بیشتر نشان دهنده استفاده واقعی از باتری است، اگرچه این هنوز نیاز به کنترل دما تا 20 درجه سانتیگراد دارد و اجازه تخلیه عمیق باتری را نمی دهد.

 یک باتری UPS که در دمای محیط 30 درجه سانتیگراد کار می کند، نصف طول عمر باتری را خواهد داشت! خنک نگه داشتن باتری ها اغلب مقرون به صرفه تر از تعویض زودهنگام آنها است.

4. هر چند وقت یک بار باید باتری لیفتراک برقی خود را تعمیر کنم؟

باتری های UPS باید بسته به نیاز سرویس شوند که می تواند هر سه ماه، دو سال یا سالانه باشد تا اطمینان حاصل شود که آنها به درستی کار می کنند و برای استفاده ایمن می مانند.

تیم امداد باتری کهن می‌تواند اظلاعات زیادی مربوط به خدمات و تعمیر و نگهداری دقیقی را در اختیار شما قرار دهد و توضیح دهد که چگونه کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که UPS و باتری شما به طور موثر سرویس می‌شوند و کار می‌کنند.

5. هنگام بازرسی باتری یو پی اس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

سن و استفاده از باتری باید همراه با علائم فرسودگی، مانند ترک، نشتی، یا برآمدگی در نظر گرفته شود و اتصالات و سیم‌کشی برای هر گونه مشکل احتمالی قابل بررسی است. با این حال، با باتری‌های بدون تعمیر و نگهداری VRLA، اغلب نمی‌توان تنها از طریق بازرسی بصری وضعیت واقعی باتری 2ولت اسیدی را تعیین کرد.

 انجام تست و برسی دقیق برای کنترل وضعیت سلامت درونی باتری کمک خوبی برای اطلاعات از ظرفیت باتری و توانایی آن برای عملکرد ایمن است و UPS PPM شما باید شامل گزارش کامل باتری در مورد سلامت فعلی بلوک های باتری باشد.

حفظ یک باتری یو پی اس سالم برای هر کسب و کار یا سازمانی که به تجهیزات و سیستم های حیاتی متکی است مهم است. باتری‌های یو پی اس، برق پشتیبان را در صورت قطع برق یا قطعی برق دیگر فراهم می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که یو پی اس به‌گونه‌ای کار می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند فعال کار کنند.

برای این که بتوانید خیالتان را بابت سلامت باتری و سیستم یو پی اس خود راحت کنید، می توانید از یک تکنسین حرفه ای درخواست کنید که برای برسی سیستم برق اضطراری شما در محل قرار گیری سیستم ups حاظر شود و اطلاعات مفید در زمینه چگونگی وضعیت سلامت باتری را در اختیار شما قرار دهد.

باتری 6 ولت 225 آمپر را هر چه تمیز تر نگه دارید و به آن بیشتر رسیدگی کنید می توانید انتظار عملکرد بهتری داشته باشید و طول عمر مفید تری از آن دریافت کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.